Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

Märklin TEE VT 11.5 Technologie Edition 37609

Sælges dette ikke så kendt tee sæt der hør 3 mellem vogn med som er malet sølv

rigtig pæn model Pris 10000 .-

marklin-37609-vt-11-5-tee-metal-finish-diesel-set_320617114620

1567

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

jimmyoldtimer

Indlæg: 1.450

PB

"tmjbk" skrev:
Sælges dette ikke så kendt tee sæt der hør 3 mellem vogn med som er malet sølv rigtig pæn model Pris 10000 .-

Er det et Marklin samler objekt????,for ellers vil jeg sige det er en høj pris Wink i betragtning af hvad de sælges for i handlen idag!

De Bedste Modelbane Hilsner

Jimmy

__________________

Mvh Jimmy 

mine Hobby interesser

modelbane hobby 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

"jimmyoldtimer" skrev:
"tmjbk" skrev:
Sælges dette ikke så kendt tee sæt der hør 3 mellem vogn med som er malet sølv rigtig pæn model Pris 10000 .-
Er det et Marklin samler objekt????,for ellers vil jeg sige det er en høj pris Wink i betragtning af hvad de sælges for i handlen idag!De Bedste Modelbane Hilsner Jimmy

tja 10000 men man få den ikke for under 2000 euro og så for man ikke 3 mellem vogn tja er de ikke og med til værdi ???

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

miken

kjellerup

Indlæg: 347

PB

tror du skal kun sælge sand ved stranden vis du kan sælge et tog til 10.000 kr med 2 billeder et ok biller og et ikke så godt jeg vil nok ha tag nogen fler biller så kan kun se det godt

bare en ide

__________________

Mvh

Michal Sønder

Min modelside (underombygning)
http://www.miken.dk

3-skinne H0, K-skinner via moduler 
Tilbagemelling via s-88-n print fra svend brandt (tyskland) bygge af (speed180)
esu 50000/windigipet 2012

Like 0 kan lide
Top

Picture

moppe

Medarbejder

Indlæg: 5.558

PB  Hjemmeside

"jimmyoldtimer" skrev:
Er det et Marklin samler objekt?

Ja, der er "kun" lavet 3000 sæt af dem tilbage i 2002.

Til gengæld har de intet forbillede, de eneste sølvfarvede VT11.5 der fandtes var MA.

Klaus

__________________

Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet: http://www.moppe.dk
Det lette modelbaneforum: http://groups.google.dk/group/dk.fritid.jernbaner.model

Like 0 kan lide
Top

Picture

jimmyoldtimer

Indlæg: 1.450

PB

"moppe" skrev:
"jimmyoldtimer" skrev:
Er det et Marklin samler objekt?
Ja, der er "kun" lavet 3000 sæt af dem tilbage i 2002.Til gengæld har de intet forbillede, de eneste sølvfarvede VT11.5 der fandtes var MA.Klaus

Ja men så blev man så klog Wink tak Klaus! Laughing out loud

__________________

Mvh Jimmy 

mine Hobby interesser

modelbane hobby 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

bl

Pensionist

Greve

Indlæg: 1.817

PB

Så det er bare med at gå i gang med at male sine VT 11.5 fra normalbemaling til sølvgrå, så stiger sættet jo pænt i pris.

__________________

Bjarne

Like 0 kan lide
Top

Picture

jimmyoldtimer

Indlæg: 1.450

PB

"bl" skrev:
Så det er bare med at gå i gang med at male sine VT 11.5 fra normalbemaling til sølvgrå, så stiger sættet jo pænt i pris.

Wink Det lyder da som en god ide Laughing out loud jeg har den også i Tee med en del mellem vogne,sikke de penge det kunne blive til Laughing out loud

__________________

Mvh Jimmy 

mine Hobby interesser

modelbane hobby 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

00

Indlæg: 633

PB

Det er lidt med dillema, at jeg skriver dette indlæg. Jeg har ikke rigtigt interesse i at drille nogen, hverken sælger eller interesserede, men en enkel Google-søgning viser, at samme æske helt ny koster 6.700 kr. (sikkert plus porto) i Tyskland. Et brugt sæt er solgt for 6.300 kr.

Flot er det, og det ser sikkert fedt ud når det kommer trillende på et langt stræk over en sommermark Laughing out loud Laughing out loud

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.