Picture

kulle2007

Salgskonsulent

Indlæg: 127

PB

Køb af kork plader 300 x 300 x 4 mm

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig, jeg har brugt på mine tidligere baner kork plader

300 x 300 x 4 mm plader ubehandet.

Nu skal jeg begynde på en ny bane og skal købe ca 3-6 m2, og nu er der ingen der har dem på lager mere............

Jeg har prøvet Silvan - Tæppeland - og et par andre, + søgt på google, uden held..

Hvor køber I Jeres, evt. helst en netbutik, så må jeg betale for fragt

Jeg håber meget på hjælp, da jeg helst vil bruge kork.

Hilsen

Flemming

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

gm567c

Indlæg: 54

PB  Hjemmeside

Ikea har dækkeservietter i ca. det mål du nævner - de er vist lidt kortere på den ene led. En pakke med 4 eller 6 koster ikke ret meget, der er ca. 1 kvm. i hver pakke. Om de er præcis 4 mm tykke er jeg ikke sikker på, men de er i hvert fald "rimelige".

Alternativt kan de fåes fra Auhagen, fx. hos Odense Modelbanecenter, men der koster de ca. 70 kr. for én plade - det bliver til en formue for 6 kvm.!

Mvh John

Like 0 kan lide
Top

Picture

kulle2007

Salgskonsulent

Indlæg: 127

PB

hej

det var en god ide med Ikea, men lige for et øjeblik siden ringede Tæppe-land og sagde at de har fundet 5 m2 til ca. 98,00 pr m2, så dem har jeg købt Laughing out loud

Men takker mange gange

hilsen

flemming

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Brix

Indlæg: 113

PB

Skrevet: 21 nov 2009 14:30 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Alle sammen

Jeg kan med mit daglige virke som gulvmand vil jeg gerne give jer svar på jeres spørgsmål.

Kork i ruller er en 2 mm vare som ligger i 100 x 10000mm dette er beregnet til støjdæmpning af lameltrægulve. dette kan desværre kun fastlimes med neoprean kontaktlim eller vandbaseret kork klæber. jeg ville nu ikke bruget dette produkt da dæpmning kun ligger på ca 8 - 9 db jf. leverandøren ( Wicanders A/S ) de har et andet produkt som de kalder gummikork dette dæmper mindst 14 db i påklæbet tilstand, det kan limes med en alm. vandbaseret vinylklæber. det er det produkt jeg selv anvender. :roll: Laughing out loud

Jeg kan kontaktes på mobil 2090 6861 i Dagtimmerne eller drop en mail på lars@havlund.dk

_________________

__________________

Med venlig tog hilsen
Lars Brix


Lars Brixs billede

Køre Märklin digitalt med cs2
TOSSET MED TOG

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.