Picture

gnilre2

Kvalitetschef på færdigbeton fabrik.

Indlæg: 229

PB

Intellibox 65050 IR

Hej alle sammen.

Er ejer af denne dejlige Intellibox, men har lidt problemer med at forstå den rigtig.

Har nogle lokomotiver med en given adresse.

Disse adresser vil jeg gerne have lavet om til nogle adresser der bedre henviser til det pågældende tog.

Det volder mig lidt problemer med at forstå hvordan jeg skal bære mig ad med at lave disse adresser om.

Og. Hvor mange tal må der være i en adresse.?

På forhånd tak for jeres altid store hjælp.

Hilsen

gnilre2

__________________

 

Kører epoke III - V hovedsaglig dansk.
Mvh
Erling

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Pemo1971

Indlæg: 13

PB  Hjemmeside

Hej

Du kan finde en dansk manual på denne adr.

http://www.digitaltog.dk/Digital/Uhlenbrock/IntelliboxDK-delvis.pdf

Hilsen

Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

gnilre2

Kvalitetschef på færdigbeton fabrik.

Indlæg: 229

PB

"Pemo1971" skrev:
HejDu kan finde en dansk manual på denne adr.http://www.digitaltog.dk/Digital/Uhlenbrock/IntelliboxDK-delvis.pdfHilsenPeter

Ja. Tak Peter.

Jeg har denne, men alligevel volder det en ældre mand som mig problemer med at finde ud af det. Beklager.

Mvh

gnilre2

__________________

 

Kører epoke III - V hovedsaglig dansk.
Mvh
Erling

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

frede2300

Software udvikler

Indlæg: 1.129

PB

"gnilre2" skrev:
Hej alle sammen.Er ejer af denne dejlige Intellibox, men har lidt problemer med at forstå den rigtig.Har nogle lokomotiver med en given adresse.Disse adresser vil jeg gerne have lavet om til nogle adresser der bedre henviser til det pågældende tog.Det volder mig lidt problemer med at forstå hvordan jeg skal bære mig ad med at lave disse adresser om.Og. Hvor mange tal må der være i en adresse.?På forhånd tak for jeres altid store hjælp.Hilsengnilre2

Hvor i landet bor du? Der er tit hjælp at hente fra ligesindede i lokalområdet Smile

Du skal ændre på en såkaldt CV værdi i dekoderen. Disse værdier styrer, udover togets adresse, et hav af funktioner i dekoderen (maks, min hastighed, acceleration mm). Når først du har lært at programmere disse CV værdier er det meget nyttigt. Jeg vil nok råde dig til at finde en flink butik eller en klub som vil hjælpe/lære dig det.

__________________

H0m med GT-Position ... og jeg skal nok komme med en status på byggeriet snart..

Like 0 kan lide
Top

Picture

gnilre2

Kvalitetschef på færdigbeton fabrik.

Indlæg: 229

PB

"frede2300" skrev:
"gnilre2" skrev:
Hej alle sammen.Er ejer af denne dejlige Intellibox, men har lidt problemer med at forstå den rigtig.Har nogle lokomotiver med en given adresse.Disse adresser vil jeg gerne have lavet om til nogle adresser der bedre henviser til det pågældende tog.Det volder mig lidt problemer med at forstå hvordan jeg skal bære mig ad med at lave disse adresser om.Og. Hvor mange tal må der være i en adresse.?På forhånd tak for jeres altid store hjælp.Hilsengnilre2
Hvor i landet bor du? Der er tit hjælp at hente fra ligesindede i lokalområdet :)Du skal ændre på en såkaldt CV værdi i dekoderen. Disse værdier styrer, udover togets adresse, et hav af funktioner i dekoderen (maks, min hastighed, acceleration mm). Når først du har lært at programmere disse CV værdier er det meget nyttigt. Jeg vil nok råde dig til at finde en flink butik eller en klub som vil hjælpe/lære dig det.

Tak for det.

Jeg prøver at søge lidt hjælp des angående ved min togbutik.

Mvh

gnilre2

__________________

 

Kører epoke III - V hovedsaglig dansk.
Mvh
Erling

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.