er der nogen der ved hvorfor der er et damp lok og et disel lok som trækker den smule vogne her?? http://www.majhost.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2272971
__________________
mvh, simon / stenlillebanen
______________________________________________
H0 3-skinne drift Digital styring ECoS I
Willie Garvin
Buschauffør
Indlæg: 765
Et godt bud ville være, at diesellokomotivet er med som "baggage", der skal transporteres fra punkt a til punkt b; på samme måde som godsvognene.
Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H
stenlille banen
skole
Indlæg: 959
ok det var også mit gæt
mvh, simon / stenlillebanen
______________________________________________
H0 3-skinne drift Digital styring ECoS I
http://rc-elektronik.dk/
petar
Indlæg: 50
Det kunne også tænkes at diesellokomotivet var med som nedbrudsreserve hvis damplomotivet skulle strejke...
mvh
Peter
jkristia
Indlæg: 145
eller maaske er diesel lokomotived er med som hjaelpe lokomotiv hvis de skal over stigninger der er for stejle for damp lokomotivet. Der er nok nogle mange stejle stigninger i de 'Canadien Rokies' - det og saa samtidig some et 'backup' lokomotiv som allerede naevnt, det ville vaere mine gaet.
Jesper
Jesper