Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 405

PB

Heljan MX 1001 til 1039

Jeg har fået fat i en ekstra Heljan MX med nummer 1001. Det betyder at jeg nu har to af dem. Jeg ville derfor høre om der er nogen derude, der vil bytte til andet nummer helst 1039. Den skal ihvertfald være vinrød.

Med venlig hilsen

Thomas Jespersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Horsecreek

Lokomotivfører

Indlæg: 1.508

PB  Blog  Hjemmeside

Betyder det så, at din overskydende 1001 er vinrød?

__________________

Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Thomas Jespersen

Indlæg: 405

PB

Ja den er lige nøjagtig vinrød.

Thomas jespersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Møtrik

Indlæg: 619

PB

"Thomas Jespersen" skrev:
Jeg har fået fat i en ekstra Heljan MX med nummer 1001. Det betyder at jeg nu har to af dem. Jeg ville derfor høre om der er nogen derude, der vil bytte til andet nummer helst 1039. Den skal ihvertfald være vinrød.Med venlig hilsenThomas Jespersen

Hej Thomas

jeg har faktisk en mx 1039 i vinrød, og jeg er egentlig lidt "ligeglad" om jeg har 1039 eller 1001 men hvis det kan glæde en derude så......

jeg er dog kun intresseret i at bytte overdelen, da min simpelthen kører perfekt.

så er vi også fri for at tænke i de forskellige systemer 2-3 leder.

men inden vi bytter må jeg lige vide hvordan dine litreringer er; er det nogle af de første som heljan lavede, altså gnubbe litra (heljan lev. et litra ark med flere numre som man så kunne vælge et fra) eller andet?

send evt billede,

skulle du have fået en model i mellem tiden, jamen så tillykke og så glemmer vi det hele.

Venlig hilsen Brian Ottens

__________________

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.