Picture

00

Indlæg: 633

PB

Ecos 50200 og TouchCab på iPhone 4

Jeg har eksperimenteret med flere forskellige trådløse styringer, først den gamle fra ESU (den grå der ligner en fjernbetjening) som var ret dårlig, så Games on Track som jeg aldrig fik til at fungere ordentligt, og til sidst endte det hele andægtigt i skraldespanden.

For nylig købte jeg ESU Radio Control, som kører ok på en Ecos 50000 - dog med for lav batterikapacitet og en noget klodset måde batterierne skal ud og ind på. men systemet virker godt og det er nu i drift på havebanen.

Men for en uges tid siden hentede jeg TouchCab på AppStore til iPhone 4 som jeg satte op til en ny Ecos 50200. Det er imponerende. Brugerfladen er på høfligt dansk skide flot, og hver gang detskal bruges parrer det sig op uden nogen form for problemer, og responstiden er millisekunder.

Da jeg så forleden oplevede den ikke ville hente lokomotiverne skrev jeg til udvikleren, og fik omgående svar der gav løsningen. Indtil videre skal man lade være med at indtaste ÆØÅi Ecosén, da der er en ubetydelig bug i hans software.

Til 48 kroner (når pris for Ecos og iPhone4 udelades) så er det den bedste applikationssoftware jeg endnu har set. Kompliment til den endda DANSKE udvikler!

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top