Hej,
Jeg har et lokomotiv som fulgte med da jeg købte mit 29175 startsæt, er der nogen som ved hvilken dekoder jeg skal købe til det lokomotiv? Og om der findes nogen guider til den slags operationer? (:
Mvh Jonas
PerOlsen
Der er skal allerede en dekoder i dit lokomotiv.
Mvh. Per
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
Jonasholmegaard
Super, tak for hjælpen, så mangler jeg jo bare lige en 6021 så er jeg klar (;
PerOlsen
Jeps ... og i starten kan du nøjes med at bruge din transformator som strømforsyning til en 6021 - du skal bare bruge det gule og det brune stik.
Når du får mange lokomotiver, skal du så have en større strømforsyning - men 4-5 stykker kan du sagtens trække.
I øvrigt kan du måske starte lidt billigere, hvis du får fat i en Delta-kontrol. Det er en simpel udgave af en 6021, som kun kan styre 4 lokomotiver og kun tænde for lysfunktionen. Jeg fik fat i en Delta-kontrol for kr. 50,- (brugt). Purellum herinde har nye til kr. 100,- plus porto.
Mvh. Per
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
Jonasholmegaard
Ja okay, det vil jeg da lige overveje så (:
Tusind tak for hjælpen, jeg er meget grøn på digital markedet, så der kommer sikkert flere spørgsmål på et tidspunkt (;
Jonasholmegaard
Har du måske en email på ham der har Delta Controllerne? (:
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Den controller er det ikke den med 4 faste adresser, så hans 29xxx, skal have en af dem.
F. eks. 78, så hvis det ikke er en af de 4 faste, skal der ændres på en lidt mere avanceret controller
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
bygger01
Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog
Herning
Purellum er ud at rejse, så hvis Du ikkke kan vente, har jeg også en ny på lager til en billig penge
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).
Jonasholmegaard
Jeg har købt en 6021'er nu, men tak for tilbudet (: