Picture

D 826

Ikke angivet

Indlæg: 186

PB  Hjemmeside

Bygning af færgen storebælt i 1:87

Jeg er medlem af karlemoseparkens modeljernbane klub i Ølby, og er igang med at bygge en model af færgen storebælt i 1:87, og i den forbindelse søger jeg nogen der evt. kan hjælpe mig med billeder af færgen - gerne den model af færgen i 1:45 som de har på jernbanemuseet i Odense. Måske der er en der nogen der har billeder af den eller hvis der evt. skulle være en herinde fra der bor i Odense, og er medlem af museet - og dermed har gratis adgang, som har et digital kamera som har lyst til at hjælpe mig med at tage en række gode billeder. Så hører jeg meget gerne fra folk. jeg vil selvfølgelig gøre noget som gengæld - men det kan vi måske snakke om..

Mvh. Martin

MF storebælt fra 1939. 12

__________________

D 826

http://www.ricemann.dk/kmk

Like 0 kan lide
Top

Picture

SFJ

Skole

Indlæg: 430

PB

Hej Martin!

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig, men kan først komme ind på museet i næste uge, så der er sikkert nogle andre herinde der er hurtigere...

__________________

//Miles

En dreng på 13 år med stor interesse for tog.

Fynsk DSB sidebane i epoke III. H0 DC

Like 0 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.337

PB

... en anden løsning er selv at besøge museet og fotografere det, man mener man har brug for. Bare et forslag ......

__________________

Svend

Like 0 kan lide
Top

Picture

SFJ

Skole

Indlæg: 430

PB

"Svend" skrev:
... en anden løsning er selv at besøge museet og fotografere det, man mener man har brug for. Bare et forslag ......

Martin bor i Slagelse såvidt jeg kan forstå, men det er uden tvivl et besøg værd! Var faktisk der inde idag for at se på færger i forbindelse med jeg tar til Nyborg på Søndag og ser på resterne...

__________________

//Miles

En dreng på 13 år med stor interesse for tog.

Fynsk DSB sidebane i epoke III. H0 DC

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.