Hej alle
Har et problem med den nye Power4 booster fra uhlenbrock.
Intellibox IR forbundet til Power4 via loconet.
31 stk 67200 samt 31 stk 67600 forbundet til power4 output
LNCV 1 = 1
LNCV 3 = 0
LNCV 5 = 0
LNCV 7 = 34 (angiver at der bruges 34% power)
Har det problem at når alle moduler er monteret og man laver en normal power on laver power4 sin mormale selv test og når den er klar til at gå "grøn" klar skifter den et splitsekund efter til "blink rød" som angiver kortslutning.
Undlader jeg de ca 10 moduler ved opstart og først sætter dem til efter power4 har meldt klar alt ok lige indtil der skiftes et par skiftespor eller man har slukket og tændt power4 via dens adresse.
Er der nogen som ved noget !!
Rene
----------------------------------------------------------------
Rene' Hansen
Medlem af www.rmjf.dk
Leif Bach
Hej. Din LNCV3 står forkert i forhold til manualen s. 17-18. Prøv under alle omstændigheder at gå alle LNCV'erne igennem og sæt dem i fabriksindstilling. LocoNetkablet skal være UDREJET jvf s. 9. De normale LocoNetkabler er DREJEDE. Polarisringen skal altså passe. Hvis du ikke har udrejet kabel, kan du ændre LNCV 3 fra 92 til 124. Det skal også ændre polariseringen.
Problemet ligger muligvis dér, men jeg har ikke oplevet dit specifikke problem før. Hygge.
Leif - TFJS
reh
System engeneer
hej Leif
Kan jeg bede dig om at være lidt mere specifik med hvad du mener der er galt med opsætningen af f.eks LNCV 3.
Bit 0 = 0 betyder at DIP Switch er de aktive.
Bit 1 angiver hvordan power 4 skal tændes/slukkes (ingen betydning)
bit 2 = 0 den skal ikke slå alle booster fra
bit 3 = 0 da vi bruger loconet så vente tid før der prøves igen er ok
bit 4 = 0 da vi taler om Intellibox I
bit 5 = 0 da vi bruger lige igennem loconet kabler
bit 6 = 0 da vi kører DCC og ingen cut off hardware
Så LNCV 3 = 0 må da være ok ????
har selvfølge prøvet med factory default !
Rene'
Rene' Hansen
Medlem af www.rmjf.dk
Leif Bach
Nååeehh..... jeg fortod på dit første indlæg, at det var LNCV med værdier og ikke bit's i LNCV 3. Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener med "lige igennem" kabler? Anyway må jeg sige, at der er flere, der ikke er klare over, at kablet skal være UDREJET. Altså pin 1 til 1; pin 6 til 6 osv. Om problemet ligger præcist dér, ved jeg som nævnt ikke. Go' hilsen.
Leif - TFJS