Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Store Byttedag 2010

Djurs Modelbaneklub afholder Store Byttedag søndag den 12. september i Ådalshallen, Skørring ved Hornslet, kl. 11,00-15,30.

Entreen er som sædvanlig 40,- kr. incl. 1 mtr. bordplads hvis der er noget skal sælges. Forhåndstilmelding kan ske til formanden, og prisen er 125,- pr. mtr.

Der bliver et bredt udsnit af forhandlere, kræmmere og private som sælger modeljernbane sager.

Jacob

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

trn85

Indlæg: 259

PB

"jacob" skrev:
kl. 11,00-15,30

Jeg synes godt nok man har skåret gevaldigt til i tiden. Plejer det ikke at være fra 10 til 16??

__________________


Med venlig hilsen

Thomas Reinholt Nielsen

Like 0 kan lide
Top

Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

"trn85" skrev:
"jacob" skrev:
kl. 11,00-15,30
Jeg synes godt nok man har skåret gevaldigt til i tiden. Plejer det ikke at være fra 10 til 16??

Hej trn85 ?

Bortset fra de første par år, har været fra kl. 11,00 i de sidste 12-13 år.

Lukketiden er ændret fra kl. 16 til 15,30 for 4 år siden. Mange af bordene blev pakket sammen allerede kl. 15,00, så derfor var det nødvendigt at ændre

tiden.

mvh

Jacob

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

trn85

Indlæg: 259

PB

"jacob" skrev:
"trn85" skrev:
"jacob" skrev:
kl. 11,00-15,30
Jeg synes godt nok man har skåret gevaldigt til i tiden. Plejer det ikke at være fra 10 til 16??
Hej trn85 ?Bortset fra de første par år, har været fra kl. 11,00 i de sidste 12-13 år.Lukketiden er ændret fra kl. 16 til 15,30 for 4 år siden. Mange af bordene blev pakket sammen allerede kl. 15,00, så derfor var det nødvendigt at ændretiden.mvhJacob

Hej Jacob

Hmm den er svær at argumentere imod så.

Mente bestemt det var fra 10 til 16 men at det så er kortere tid men føles som længere er da kun et plus Wink

__________________


Med venlig hilsen

Thomas Reinholt Nielsen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Tak til Djurs Modelbaneklub for endnu et glimrende arrangement.

Som sædvanligt blev lommerne tomme og poserne fulde, så det var ikke så skidt Smile

Jeg kender ikke besøgstallene, men for mig virkede det som om at jeg aldrig før har set så mange mennesker til store byttedag.

Glæder mig til næste år.

Niels

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Picture

moppe

Medarbejder

Indlæg: 5.558

PB  Hjemmeside

"Niels A" skrev:
Jeg kender ikke besøgstallene, men for mig virkede det som om at jeg aldrig før har set så mange mennesker til store byttedag.

Jeg talte med Jacob cirka klokken 11.30, her var der kommet 250 betalende ind. Det skal holdes op mod et samlet besøgstal på 400 sidste år.

Og ja, jeg fik også tog med hjem.

Klaus

__________________

Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet: http://www.moppe.dk
Det lette modelbaneforum: http://groups.google.dk/group/dk.fritid.jernbaner.model

Like 0 kan lide
Top

Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Hej

Vi fra Djurs Modelbaneklub siger tak for de pæne ord, og vil også sige tak til alle de besøgende vi havde i går.

Store Byttedag blev igen i år velbesøgt, og det er en fornøjelse at være sammen med alle de positive modelbanefolk som kom. Det gør det nemmere og sjovere for os arrangører.

Vi er klar til Store Byttedag igen næste år, søndag den 11. september, kl. 11,00 - 15,30 i Ådalshallen, Skørring. Vi kan allerede nu sige at det næsten helt sikkert bliver med de samme butikker.

med venlig hilsen

Jacob

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

jimmyoldtimer

Indlæg: 1.450

PB

Er der slet ingen der har nogle billeder fra Store bytte dag,igår

Hilsner

Jimmy G

__________________

Mvh Jimmy 

mine Hobby interesser

modelbane hobby 

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.