Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Legetøjssamlerne af 1988

Nogle andre på denne side som har affaringer med den forenings markeder rundt omkring

jeg plejer som regel af besøge marked når de lægger vejen forbi fyn et par gange om året

Jeg har senest lige været til deres marked her i søndags den 28 sep. i Ejby

min affaring siger mig af kvaliteten svinger lidt fra gang til gang feks i foråret var der ikke så meget af se på

men her sidst var det ret godt besøgt af handelene og gæster

og alt efter hvad man søger har jeg da været heldig ind i mellem med nogle køb på marked

Laughing out loud

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jean

Indlæg: 93

PB

Hej Ulrikernst.

Du har da så evig ret i at kvaliteten er svingene - og det er jo det der gør det sjovt at komme på et sådant marked, der er ingen garanti for at komme hjem med noget omvendt kan du være heldig og gøre et godt fund.

Hvis jeg har mulighed for at komme til deres markeder er det et absolut must do.

Der er godt nok også andet en modltog og dertil rellaterede ting, men det er vel også sjovt at genopleve barndommens legetøj Wink

Med venlig hilsen

Jean.

__________________

Jean - Märklin fan.

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Ja der kan jo dukke ting op som de store forhandlere ikke har mere feks diverse märklin særproduktioner feks det gule MY sæt man det er godt nok steget noget i pris siden jeg købte mit fra ny af man det gør det jo sjovt

ja jeg ønsker mig jo et MR /MDR togsæt og det jo en sjældenhed da det osse er udgået så faktisk hele 3 sæt rundt omkring på marked desværre var de ikke i AC man spændene alligevel

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Voller

Indlæg: 169

PB  Hjemmeside

"ulrikernst" skrev:
ja jeg ønsker mig jo et MR /MDR togsæt og det jo en sjældenhed da det osse er udgået så faktisk hele 3 sæt rundt omkring på marked desværre var de ikke i AC man spændene alligevel

Jeg tillader mig at henvise til Hobbykælderen. Der er MR/MRD stadig på lager.

__________________

Mvh. Thomas.
Digital treskinnedrift
http://modeltog.voller.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Tak for linket Thomas meget spændene det vil jeg undersøge

det er iøvridt en stor fornøjelse af se på din hjemmeside

meget inspirene og flot Laughing out loud

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Så var jeg ski på den igen har i dag (1. marts) højdepunket var af tale / handle med "Hr. Vejesen"

Det er altid en fornøjelse når manden øser en smule af sin enorme viden Laughing out loud

Meget taler for af jeg bliver nød til at besøge hans (med egne ord) gammelmands butik en lørdag ved lejlighed Laughing out loud

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.