Picture

Klaus_H

Transportforsikring

Indlæg: 633

PB  Hjemmeside

Legetøjs marked i Frederiksberg halle søndag 6.september2009

Var der nogle af jer der var på legetøjsmarked i Frederiksberghallen i dag?

Og gjorde i i så fald nogle gode fund?

Jeg var der, men fik desværre ikke taget nogle stemningsbilleder. Der var heller ikke noget specielt nævneværdigt til HO folket. Dog massere af boder med nyt og brugt, men priserne var ikke værd at skrive hjem efter.

Fik dog gjort mig et par ok fund der passer til materiel jeg kører med.

- 1 stk Märklin arbejds miljø vogn i fin stand men uden æske 80 kr. (sættet bestod oprindeligt af 2 men der var kun den ene i den bod jeg fandt den). Andre steder hvor de havde det intakte sæt tog de ca 500kr. for sættet.

- 1 stk Märklin 47887 (sæt med kul og tankvogn - Herningværket) 470 kr. Så godt som nyt. Så samme sæt i en anden bod til 850kr!!!! :roll:

__________________

3Modul.dk
3-skinne H0, K og C-skinner, CS3+, Primært dansk epoke III-VI 

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Kunne godt lyde som legetøjssamlernes marked de plejer ihverfald af benytte frederiksberghallen

lyder som nogle okay fund du har gjort dig der jeg på deres marked på fyn de to gange om året de afholdes her

har fornyligt set arbejdsmiljøsættet Märklin på dba til 250 kr for de to vogne plus æsken..! Laughing out loud

Herningværkets vogne kan man altid bruge så lyder som gode fund du har gjort dig og jeg glæder mig til markedet på fyn

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Erik 1:87

Softwareingeniør

Odense

Indlæg: 901

PB  Hjemmeside

"ulrikernst" skrev:
Kunne godt lyde som legetøjssamlernes marked de plejer ihverfald af benytte frederiksberghallen

Dansk legetøjsmarked og Legetøjssamlerne af 1988 har vist ikke noget med hinanden at gøre.

__________________

Hilsen Erik, My 1 2 87.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

F.Ormstrup

Indlæg: 2.643

PB  Blog  Hjemmeside

"Erik 1:87" skrev:
Dansk legetøjsmarked og Legetøjssamlerne af 1988 har vist ikke noget med hinanden at gøre.

Rigtigt, de har ikke noget med hinanden at gøre.

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Okay takker

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.