Picture

Triangel

Odense

Indlæg: 269

PB

Komplet førerbord til 1042

Hej

Efter lidt søgen på Ebay faldt jeg over dette Førerbord fra en ÖBB 1042. Hvis det skulle have nogens interesse.... Det ville da pynte godt på kontoret Tongue

http://cgi.ebay.de/Fuehrerpult-komplett-OBB-1042_W0QQitemZ250588499169QQcmdZViewItemQQptZTransportwesen?hash=item3a583d0ce1#ht_515wt_1166

__________________

Med venlig hilsen

Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

Willie Garvin

Buschauffør

Indlæg: 765

PB

Det der, er helt sikkert gaven til mj-eren, der har alt.......troede han.

Hvis man er lidt fiks på fingrene, så kunne man måske få "bordet" til at fungere som kontrolcenter for modeljernbanen i stedet for IB'en, MultiMaus eller hvad man nu bruger. Så kan man da tale om at køre med modeltog med stil;-)

Perron 4 havde på et tidspunkt en box i deres butik i Aalborg, som kunne lidt af det, jeg tænker på her. Den var vist grå, lidt større end et A4 ark, og havde et stort drejehjul i venstre side.

Jeg overvejede aldrig, for alvor, at købe en, men den kunne måske være meget sjov at bruge i dag i stedet for min røde maus.

Nu hvor Perron4 også er død på nettet, har jeg ikke kunnet finde et billede af boksen, og det er ellers ikke engang to uger siden sitet var kørende, og nu er der tydeligvis kommet nye ejere.

Og nej, jeg aner ikke en dyt om fabrikatet på boksen.

__________________

Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H

Like 0 kan lide
Top

Picture

bahnfan.net

Systemudvikler

Malling

Indlæg: 1.017

PB  Hjemmeside

"Willie Garvin" skrev:
Og nej, jeg aner ikke en dyt om fabrikatet på boksen.

Det er sandsynligvis ikke den samme, som du mener, men Digitrax laver noget lignende:

http://www.digitrax.com/prd_zep_basic_set.php

__________________

Med venlig hilsen
Søren

Moderne tyske tog i H0, 2-skinne, digital, køreplaner. Samler desuden modeller fra Trix.
Besøg min blog om tyske tog på engelsk: http://railway.zone/

Like 0 kan lide
Top

Picture

Alex

Projektleder

Indlæg: 195

PB

Det kunne måske også være denne fra Uhlenbrock.

Mvh

Alex

65500_web

__________________

Märklin 3-skinne K-spor, Intellibox opdateret til ver. 2.0 og Win-Digipet 2009 Premium, Kører dansk epoke III.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Willie Garvin

Buschauffør

Indlæg: 765

PB

Det var faktisk boksen fra Uhlenbrock, jeg så dengang. Jeg er ikke helt sikker på prisen, men den var vist ikke ligeså dyr com containerterminalen fra Heljan.

Egentlig en lidt sjov måde at kunne operere med sit modeltog på.

__________________

Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.