Nu ved jeg jo faktisk ikke om dette indlæg hører til her ... det ER jo et andet firma dog med 3/8 navnesammenfald.
Men ellers var det vist en skidt start ifølge nyhederne:
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/01/13/082134.htm?rss=true
Man kan så måske undre sig over, at nogle selskaber profilerer sig gennem et navn, som i den grad forpligter ... og som jo meget hurtigt kan blive mål for spøg og spot, når navnet ikke står mål med produktet. Så hermed omdøber jeg (og sikkert MANGE andre) DSBFirst til DSBLast ... og lad os se, hvor mange år det tager før de slipper af med det øgenavn.
MVH:Per
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
Willie Garvin
Buschauffør
Indlæg: 765
Det er sikkert en ringe trøst at vide, at det stort set kun kan gå fremad nu.
Men jeg synes ikke artiklen forklarer hele årsagen til problemet. Et sted står der, at personalerne ikke vidste, hvor de skulle melde sig, men er det virkelig hele forklaringen på premieredagens problemer? Ikke noget med signalfejl, sporskifte problemer eller andet rent teknisk?
Venlig Hilsen Willie Garvin
H0, DC, dk, III-IV, MO, Pr, N, MH, MY, MZ, MA, ML, D, (Br80), CU, CL, CLL, Bn, CM, EH, IB, HD, Pb, Gs, CPS, DH, CP, CC, BD, B,FD, E, KS, Za, Ucs, Hbikks-tt, Gklm, Qf, Ze, Zf, Lgjs, Hbikks, Qr, Qh, Za, WRm, AV, Am, Pm, H
bahnfan.net
Systemudvikler
Malling
Indlæg: 1.017
Jeg vil tilføje: Det gik galt et par dage og hvad så?
Det kan da være så uendelig ligegyldigt, at der var lidt problemer. Danskere, og ikke mindst aviser, er bare monster hurtige til at dømme nye tiltag ude. Hvad skulle vi dog gøre, hvis vi ikke lige kunne klage over et eller andet.
I stedet for lige at give det hele en chance. Jeg vil sige: Hvad havde de forventet? Havde de forventet at tingene bare klappede fra dag et? Påtaget naivt!
Det fleste har i dag glemt hvor elendigt Arriva kørte de første par måneder. I dag fungerer det bare og vi hører aldrig noget til det.
Lad det ligge, så kan vi tage den igen om seks måneder eller et år.
Med venlig hilsen
Søren
Moderne tyske tog i H0, 2-skinne, digital, køreplaner. Samler desuden modeller fra Trix.
Besøg min blog om tyske tog på engelsk: http://railway.zone/
killerp
Fotograf
Indlæg: 2.238
Det kan da kun være fordi det er DSB du skriver sådan Søren, alle andre virksomhed som reklamere med super service fra en given dato, også alligevel ikke kan levere den, de få da også hug, og jeg mener sådan hug er med rette.
Virksomheder som reklamere med sådanne, burde have mere tjek på tingene så det bare klapper fra dag et af
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
bahnfan.net
Systemudvikler
Malling
Indlæg: 1.017
Jeg skriver sådan, fordi jeg er træt af alle de brokkehoveder, der benytter enhver chance til at brokke sig. Desuden er det ikke DSB, men DSBFirst, som er et andet selskab. De skriver sådan i deres materiale, fordi det skal man nu engang skrive. Skulle de skrive: Vi har elendig service, men forbedrer den løbende. Nej vel? Jeg mener man er naiv, hvis man tror tingene klapper fra dag et.
Med venlig hilsen
Søren
Moderne tyske tog i H0, 2-skinne, digital, køreplaner. Samler desuden modeller fra Trix.
Besøg min blog om tyske tog på engelsk: http://railway.zone/