Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

DMJU Aug. 2008 i Valby

Vi kan jo så starte med DMJU´s udstilling i Valby 30 & 31 aug 2008

http://www.dmju.dk/

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

jpg

Indlæg: 50

PB  Hjemmeside

"killerp" skrev:
Vi kan jo så starte med DMJU´s udstilling i Valby 30 & 31 aug 2008http://www.dmju.dk/

Faldt lige over det faktum at du i gennemsnit har skrevet ca 3 indlæg om dagen i de 616 dage du har været her på sporskiftet. 1781 i alt i skrivende stund. Shock

Og så skriver du at falsterbanen er for "de snakkesagelige"! Thjaaaa det er vist rigtigt nok. Ejeren er det i hvert fald Laughing out loud Laughing out loud

med veNlig hilseN

__________________

Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Disse datoer holder Jernbanemuseet i Odense et tema "Maskindepot Odense". Det er fordi man er ved at lave en kulgård, som den så ud i gamle dage. Med kran og det hele. Desuden er der masser af særtogskørsel.

Så det bliver en travl weekend Wink

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

"jpg" skrev:
Faldt lige over det faktum at du i gennemsnit har skrevet ca 3 indlæg om dagen i de 616 dage du har været her på sporskiftet. 1781 i alt i skrivende stund. Shock Og så skriver du at falsterbanen er for "de snakkesagelige"! Thjaaaa det er vist rigtigt nok. Ejeren er det i hvert fald Laughing out loud :Dmed veNlig hilseN

Så er det jo kanonfint at der står masser af herligt modelbanestof i indlæggene, har i hvert fald allerede nu haft meget gavn af det til mit anlæg under forberedelse Wink

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

jpg

Indlæg: 50

PB  Hjemmeside

"Skovsøekspressen" skrev:
Så er det jo kanonfint at der står masser af herligt modelbanestof i indlæggene, har i hvert fald allerede nu haft meget gavn af det til mit anlæg under forberedelse Wink MvhClaus

Enig, og så er ejeren af Falsterbanen altid venlig og imødekommende. Flere af hans slags, please. Jeg tænkte bare på al den tid han bruger på indlæg, på Falsterbanen ( siden og anlæget) osv. Jeg er stærkt misundelig Smile Smile

__________________

Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

"jpg" skrev:
Enig, og så er ejeren af Falsterbanen altid venlig og imødekommende. Flere af hans slags, please. Jeg tænkte bare på al den tid han bruger på indlæg, på Falsterbanen ( siden og anlæget) osv. Jeg er stærkt misundelig Smile Smile

Kunne ikke have sagt det bedre selv Smile Wink

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

barner

Indlæg: 23

PB  Hjemmeside

I skulle også prøve at melde jer med navn på falsterbane chatten, her vil I også blive godt modtaget.

Denne chat klarer seriøse spørgsmål hurtigt, og har plads til lidt spas, når der ikke er seriøse emner på 'banen'

__________________

Ole Barner
H0 - Spor1 - 2xCS - C-skinner - WDP X.3a

7 gange Billede

http://www.klodskovbanen.dk - måske danmarks bedste tog chat, med plads til alle, som vil snakke om t

Like 0 kan lide
Top

Picture

Pr908

landmand

Indlæg: 128

PB  Hjemmeside

ja falsterbanen Chat er bare super

__________________

nuværende projekt: Litra Hs på Sorte Anna

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Tak for alle roserne, meeeeeeen afsporet i ikke lige tråden Wink

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

jpg

Indlæg: 50

PB  Hjemmeside

"killerp" skrev:
Tak for alle roserne ...
Roses den, der roses bør.
"killerp" skrev:
... afsporet i ikke lige tråden

Har nu været seriøs og lavet et rigtigt indlæg til emnet.

med veNlig hilseN

__________________

Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Techek

Jelling

Indlæg: 900

PB

Pas nu på I ikke får brune næser! Wink

__________________

[ Märklin M- og C-skinne på gulvtæppet med ungerne | Ordekvibrilistisk og pedantisk sprogsoldat ]

Like 0 kan lide
Top

Picture

hxmiesa

Software Engineer

Bilbao Spain

Indlæg: 994

PB  Hjemmeside

Killerp er Sporskiftets stoerste spammer! Wink

__________________

Venlig hilsen
Henrik Hoexbroe
TOG -i lange baner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"hxmiesa" skrev:
Killerp er Sporskiftets stoerste spammer! Wink

Med en masse wannabe´s under sig Wink Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Den dansk udgave af Steven fra m-users :oops: :oops:

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Purellum

Indlæg: 507

PB

Cool

Citat:
Killerp er Sporskiftets stoerste spammer! Wink

Nu må I ikke være for hårde ved Peter Laughing out loud

Han har jo tastatur-diare og primadonna-nykker den stakkel; det er handicaps man ikke bør drille folk med Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Per.

Cool

__________________

Like 0 kan lide
Top

Picture

barner

Indlæg: 23

PB  Hjemmeside

Hej allesammen

Til glæde for dem, som ikke kan komme til Valby messen, eller ikke ved om de skal tage derhen, har jeg lagt dagens 30 billeder op på min hjemmeside http://www.klodskovbanen.dk - se indeks billeder fra Valby 30/8 til venstre for oven.

Du må meget gerne melde dig med navn på chatten, når du forhåbentlig kommer ind for at se billeder - vi er som regel meget venlige på den chat, og snakker gerne med nye 'togtosser' Smile

__________________

Ole Barner
H0 - Spor1 - 2xCS - C-skinner - WDP X.3a

7 gange Billede

http://www.klodskovbanen.dk - måske danmarks bedste tog chat, med plads til alle, som vil snakke om t

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.