Vi kan jo så starte med DMJU´s udstilling i Valby 30 & 31 aug 2008
Vi kan jo så starte med DMJU´s udstilling i Valby 30 & 31 aug 2008
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
jpg
Faldt lige over det faktum at du i gennemsnit har skrevet ca 3 indlæg om dagen i de 616 dage du har været her på sporskiftet. 1781 i alt i skrivende stund.
Og så skriver du at falsterbanen er for "de snakkesagelige"! Thjaaaa det er vist rigtigt nok. Ejeren er det i hvert fald

med veNlig hilseN
Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen
Skovsøekspressen
Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen
Disse datoer holder Jernbanemuseet i Odense et tema "Maskindepot Odense". Det er fordi man er ved at lave en kulgård, som den så ud i gamle dage. Med kran og det hele. Desuden er der masser af særtogskørsel.
Så det bliver en travl weekend
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
Skovsøekspressen
Så er det jo kanonfint at der står masser af herligt modelbanestof i indlæggene, har i hvert fald allerede nu haft meget gavn af det til mit anlæg under forberedelse
Mvh
Claus
Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.
jpg
Enig, og så er ejeren af Falsterbanen altid venlig og imødekommende. Flere af hans slags, please. Jeg tænkte bare på al den tid han bruger på indlæg, på Falsterbanen ( siden og anlæget) osv. Jeg er stærkt misundelig

Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen
Skovsøekspressen
Kunne ikke have sagt det bedre selv
Mvh
Claus
barner
I skulle også prøve at melde jer med navn på falsterbane chatten, her vil I også blive godt modtaget.
Denne chat klarer seriøse spørgsmål hurtigt, og har plads til lidt spas, når der ikke er seriøse emner på 'banen'
Ole Barner
H0 - Spor1 - 2xCS - C-skinner - WDP X.3a
7 gange
http://www.klodskovbanen.dk - måske danmarks bedste tog chat, med plads til alle, som vil snakke om t
Pr908
landmand
ja falsterbanen Chat er bare super
nuværende projekt: Litra Hs på Sorte Anna
killerp
Fotograf
Tak for alle roserne, meeeeeeen afsporet i ikke lige tråden
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
jpg
Har nu været seriøs og lavet et rigtigt indlæg til emnet.
med veNlig hilseN
Jan
--
medlem af
FREMO
N-modulgruppen
Techek
Jelling
Pas nu på I ikke får brune næser!
hxmiesa
Software Engineer
Bilbao Spain
Killerp er Sporskiftets stoerste spammer!
Venlig hilsen
Henrik Hoexbroe
TOG -i lange baner!
killerp
Fotograf
Med en masse wannabe´s under sig

Den dansk udgave af Steven fra m-users :oops: :oops:
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
Purellum
Nu må I ikke være for hårde ved Peter
Han har jo tastatur-diare og primadonna-nykker den stakkel; det er handicaps man ikke bør drille folk med
Per.
barner
Hej allesammen
Til glæde for dem, som ikke kan komme til Valby messen, eller ikke ved om de skal tage derhen, har jeg lagt dagens 30 billeder op på min hjemmeside http://www.klodskovbanen.dk - se indeks billeder fra Valby 30/8 til venstre for oven.
Du må meget gerne melde dig med navn på chatten, når du forhåbentlig kommer ind for at se billeder - vi er som regel meget venlige på den chat, og snakker gerne med nye 'togtosser'
Ole Barner
H0 - Spor1 - 2xCS - C-skinner - WDP X.3a
7 gange
http://www.klodskovbanen.dk - måske danmarks bedste tog chat, med plads til alle, som vil snakke om t