Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Udstillinger 2015

Hej

Er der nogen der har datoer for de model og hobby udstillinger der er planlagt for 2015

Her på siden er der ikke meget at finde, der plejer at være en liste ude i højre side.

DMJU oplyser at næste arrangement er i September 2015. Har lidt svært ved at tro at de ikke deltager i deres eget arrangement i køge Smile

Mvh

Niels

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Niels A skrev:

Er der nogen der har datoer for de model og hobby udstillinger der er planlagt for 2015

Hej.

Prøv at holde dig orienteret her.

HOBBYMESSE i Valbyhallen den 28. febr. og 1. marts.

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.093

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Niels.

Niels A skrev:
Her på siden er der ikke meget at finde, der plejer at være en liste ude i højre side.

Kalenderen nederst i venstre spalte er der skam stadig - den er bare tom.

Jeg har for længe siden besluttet, at mine kræfter ikke holder til også at vedligeholde kalenderen, så Sporskiftets kalender er afhængig af, at der er nogen, der gider oprette de forskellige arrangementer som Begivenheder. Når det sker, dukker kalenderen op igen, så man kan følge med.

Det har ofte undret mig, at der ikke er flere, der ønsker at benytte denne form for gratis reklame?

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

Tobran

Indlæg: 184

PB  Hjemmeside

Torben Z. skrev:

Niels A skrev:

Er der nogen der har datoer for de model og hobby udstillinger der er planlagt for 2015

Hej.

Prøv at holde dig orienteret her.

HOBBYMESSE i Valbyhallen den 28. febr. og 1. marts.

Den er ikke opdateret med Valby messerne endnu, så der kan Niels A ikke få svar på sit spørgsmål.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Tak for svarene

Jeg forstår heller ikke at feltet her på siden er så svært at bruge, det er da det perfekte sted at reklamere for sine arrangementer, i mine øjne det viktigste Smile.

Jeg talte på et tidspunkt med en arrangør, der forklarede at det da havde stået på deres hjemmeside i lang tid. Jeg tror ikke jeg er den eneste der ikke bruger hver fredag aften på at tjekke samtlige klubber og forhandleres hjemmesider for at se om der skulle være noget nyt.

Mvh

Niels

 

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.