Picture

Dampfmeisteren

Indlæg: 514

PB  Hjemmeside

ØSJS / Østbanen d.16.02.2008

Hej Forum

Jeg drog fordel af det gode vejr lørdag morgen/formiddag og tog en tur ned og kigge på ØSJS/Østbanen.

Billederne kan ses her:

http://www.damplokomotiv.dk/Danmark/imagepages/image38.html

__________________

mvh. Dampfmeisteren

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

Hej!

Dejlige billeder - nogle med en meget flot himmel. Billeder der fryder en gammel Køge-dreng!

Iøvrigt mener jeg at det er en skændsel at man har ødelagt det gamle stationsmiljø i Køge!

mvh

Gert

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Dampfmeisteren

Indlæg: 514

PB  Hjemmeside

Helt enig. Jeg kender desværre kun det gamle stationsmiljø fra fotos, men der var meget smukt.

Generelt var stationerne tidligere langt smukkere og mere interessante end nu, hvor beton og trådhegn præger miljøet. Føj

__________________

mvh. Dampfmeisteren

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

"Dampfmeisteren" skrev:
Helt enig. Jeg kender desværre kun det gamle stationsmiljø fra fotos, men der var meget smukt. Generelt var stationerne tidligere langt smukkere og mere interessante end nu, hvor beton og trådhegn præger miljøet. Føj

Jamen så er det godt vi har modeljernbanen til at at genskabe de gamle miljøer og stemninger i Laughing out loud

Flotte billeder i øvrigt.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.