Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.741

PB  Hjemmeside

Heris 2024

Video: https://www.youtube.com/watch?v=ifl-PO69MrA

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

JaS

Maskiningeniør

Indlæg: 40

PB

Øv endnu engang. Heris har opgivet at fremstille passagervognen SJ AB8k som ellers snart er den eneste vogn som mangler for at kunne lave internationale oprangeringer til bla. Paris, Rom og Holland med en svensk vogn. Vognen var af samme grund en hyppig gæst Danmark.

Forhåbentlig kaster en anden og mere seriøs fabrikant sig over det projekt. Heris har desværre holdt alle hen med snak i omkring 12 år. Jeg har selv talt med Heris repræsentant på Intermodellbau i Dortmund i 2019 og dengang oplyste han at den var planlagt til at udkomme efterår/vinter samme år

Mvh.

Jan

Billede

Like 0 kan lide
Top

Picture

TogSvendsen

Indlæg: 439

PB

JaS skrev:

Jeg har selv talt med Heris repræsentant på Intermodellbau i Dortmund i 2019 og dengang oplyste han at den var planlagt til at udkomme efterår/vinter samme år

Det var nok hr. Heris selv du talte med. Mig bekendt er der kun de to på videoen.

Det er ved at være lidt en joke. YouTube kommentarerne vidner også om, at folk hellere så de nyheder de var blevet lovet fra tidligere år.

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

TogSvendsen skrev:

Det var nok hr. Heris selv du talte med. Mig bekendt er der kun de to på videoen.

Det er ved at være lidt en joke. YouTube kommentarerne vidner også om, at folk hellere så de nyheder de var blevet lovet fra tidligere år.



Der er selvfølgelig lidt forskel på hvad man vælger at bruge på markedsføring mv... Men nej jeg synes heller ikke at "videoerne hjemme fra foran bogreolen" ser særligt overbevisende ud..

Mvh
Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.741

PB  Hjemmeside

Mine modeljernbanevenner og jeg kalder dem "klovneduoen".     Smile

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.