Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.751

PB  Hjemmeside

Brawa 2021

https://www.brawa.de/fileadmin/Kundendaten/Downloads/Broschueren/BRAWA_Neuheiten_2021_DE.pdf

mvh,
Gert

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.732

PB

Det var fint, at der endelig kom Traxx 3 modeller fra en producent, hvor man ved at detalje niveauet er meget højt.

Der ryger absolut en BR 187 på ønskesedlen  Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.609

PB

LasseSteen skrev:

Det var fint, at der endelig kom Traxx 3 modeller fra en producent, hvor man ved at detalje niveauet er meget højt.

Der ryger absolut en BR 187 på ønskesedlen  Smile

Har du en stor familie, der modtager dine ønskesedler, og har du styring på familiens indkøb, så de ikke køber det samme så der bliver udsolgt ?

 

 

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.732

PB

bygger01 skrev:

Har du en stor familie, der modtager dine ønskesedler, og har du styring på familiens indkøb, så de ikke køber det samme så der bliver udsolgt ?

MEGET stor familie . . . og de skal alle sammen have en Traxx 3 . . . så I andre skal nok være hurtige inden der bliver udsolgt  Smile

Like 1 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.732

PB

3 6 8 Euro for en BR 187 i AC version, som kun leveres med lyd . . . fy for en skefuld  Puzzled

Så kan jeg nok godt leve med, at min BR 187 fra A.C.M.E. fejlagtigt er udstyret med flexpaneler på siden.

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.