Der er i øjeblikket 162.533 indlæg på Sporskiftet, skrevet af 4.705 registrerede brugere.
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
Selvbyg/ombyg
Om at bygge modeller helt fra bunden - eller lave større ombygninger på industrimodeller.
| Emne | Svar | Oprettet | Seneste svar | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Ombygning fra Telex til Relex | 1 | Tue 1/10/2013 - 16:22 af Frank-O |
Tue 1/10/2013 - 21:36 af Frank-O |
|
|
Forslag til skyggebanegård,hvis man skulle kede sig. | 1 | Wed 14/8/2013 - 15:47 af Ascot |
Wed 14/8/2013 - 19:23 af Skott |
|
|
Hjælp til mål af tegninger | 1 | Tue 13/8/2013 - 23:11 af tmjbk |
Tue 13/8/2013 - 23:33 af Skott |
|
|
Litra ym 53 | 1 | Tue 30/7/2013 - 16:03 af tmjbk |
Tue 30/7/2013 - 16:11 af birkla |
|
|
EpokeModellers skinnebus: Lys i fjernprojektørerne | 1 | Mon 29/7/2013 - 20:16 af Kresten |
Wed 14/8/2013 - 9:21 af DCC |
|
|
Trefoting | 1 | Søn 28/7/2013 - 13:38 af Ola Ahlström |
Thu 1/8/2013 - 9:09 af Bo |
|
|
Ombygning af Lima tog? | 1 | Mon 17/6/2013 - 21:37 af Christian2602 |
Tue 18/6/2013 - 6:32 af birkla |
|
|
Søvpilen - ombygning af interiør | 1 | Tue 2/4/2013 - 16:10 af JakobBC |
Wed 3/4/2013 - 10:27 af Lukas A |
|
|
Fotos søges: OHJ B234 og B235 ca. 1974- | 1 | Lør 30/3/2013 - 11:55 af peterw |
Lør 30/3/2013 - 14:57 af peterw |
|
|
Sådan får du både ros af fruen og råd til lidt modeltog! | 1 | Søn 24/3/2013 - 18:08 af pejft |
Mon 25/3/2013 - 11:15 af Duus |
|
|
Indbygning af lysledere | 1 | Wed 16/1/2013 - 22:16 af modelbyggeren |
Wed 16/1/2013 - 23:44 af bygger01 |
|
|
Rangerlokomotiv Hs i model | 1 | Thu 20/12/2012 - 0:01 af Occam |
Thu 20/12/2012 - 3:09 af Helweg |
|
|
Farve koder på MJbaD Tørfisken | 1 | Søn 28/10/2012 - 22:03 af Erling Møller P... |
Mon 29/10/2012 - 14:26 af BT |
|
|
Elektrostatisk lakering | 1 | Lør 25/8/2012 - 22:32 af Rep Neslein |
Lør 25/8/2012 - 22:44 af Ole Vedel |
|
|
Hvordan arbejder man med lysledere ? | 1 | Wed 25/7/2012 - 22:55 af Kresten |
Thu 26/7/2012 - 16:52 af BT |
|
|
Bænke til perroner | 1 | Søn 22/7/2012 - 10:15 af bygger01 |
Søn 22/7/2012 - 10:50 af bygger01 |
|
|
automatisk drejeskive.. | 1 | Fri 27/1/2012 - 19:27 af tøf tøf |
Fri 27/1/2012 - 22:44 af cbt |
|
|
Ombyg Mærklin T maskine | 1 | Mon 9/1/2012 - 22:48 af mkjensen |
Tue 10/1/2012 - 1:35 af Snuden |
|
|
HJÆLP Ombygning af c sporskift til sporskift med servo motor hvordan | 1 | Tue 3/1/2012 - 17:11 af tmjbk |
Tue 3/1/2012 - 19:11 af DennisTR |
|
|
Koblinger | 1 | Søn 2/10/2011 - 8:09 af OLIVERHC12 |
Søn 2/10/2011 - 9:29 af jhcn |
|
|
ommaling af ice tog | 1 | Lør 10/9/2011 - 19:22 af OLIVERHC12 |
Søn 11/9/2011 - 7:48 af trn85 |
|
|
Søges: Tegning af Bns/Abns i STOR størrelse | 1 | Fri 29/7/2011 - 14:21 af condor-9 |
Fri 29/7/2011 - 14:32 af erikolsen1954 |
|
|
print ??? | 1 | Thu 12/5/2011 - 19:07 af miken |
Thu 12/5/2011 - 21:47 af Leonard |
|
|
Bomme | 1 | Mon 14/2/2011 - 15:23 af RhB644 |
Mon 14/2/2011 - 15:41 af Kok |
|
|
Hobbytrade ME | 1 | Søn 30/1/2011 - 20:01 af ventrikel |
Søn 30/1/2011 - 21:20 af pejft |
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
