Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Tilmeldningen til Køge 2015

Jeg sad og læste inde på DMJU´s hjemmeside med hensyn til tilmeldningen og hæftede mig i at man skal printe udfylde og scanne den ind og sende den på en mail. 

 

Hold da kæft er der stadig nogle der gør det og kunne det ikke være nemmere og sende det som papirrulle eller udhugget på en sten ?

Det virker sgu i mine øjne noget oldnordisk måde og gøre det på eller er det bare mig  ?

 

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Tobran

Indlæg: 184

PB  Hjemmeside

Jeg tror messen ville være overstået inden tilmeldingerne kom, hvis de skulle hugges ud i sten Big smile

På den anden side, er det vel også spild at tid at sidde her og brokke sig, det ændre jo ikke noget ved måden at tilmelde sig. Den tid kunne jo være bedre brugt på at udskrive, udfylde og scanne et bette dokument. Wink

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Denis Schuster Petersen skrev:

Jeg sad og læste inde på DMJU´s hjemmeside med hensyn til tilmeldningen og hæftede mig i at man skal printe udfylde og scanne den ind og sende den på en mail. 

 

Hold da kæft er der stadig nogle der gør det og kunne det ikke være nemmere og sende det som papirrulle eller udhugget på en sten ?

Det virker sgu i mine øjne noget oldnordisk måde og gøre det på eller er det bare mig  ?

 

Denis Petersen

Når du en gang kommer ud af din CHOK-mode, så skulle du afbestille din stenhugger og læse den sidste sætning i afsnittet:

"Hvis I har problemer med dette er i velkommen til at kontakte os (på samme mail adresse) eller eventuelt sende os de samme oplysninger på en almindelig mail."

Det synes for mig, som om at DMJU har taget højde for din slags  Wink

 

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 1 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Min slags ??

Kan du ikke lige uddybe hvad min slags er for så kan du da lige beskrive det lyder da spændene. 

Ja kan da sagtens se de har helgarderet sig men det virker sgu noget gammeldags og skrive det på den måde som det er gjort.

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

  • DMJU er en klub drevet af frivillige
  • Tilmelding er sikkert rettet mod maks. 50 deltagere en gang om året
  • Tilmeldingen skal sendes pr. mail
  • Hvis Du synes, at det skal være anderledes, så skal Du - via Din klub - forsøge at få det ændret
  • Og hvis Du ikke er medlem af en klub, så er det Dig ligegyldig

Det var så min mening ...........

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 2 kan lide
Top

Picture

fjorbak

Indlæg: 583

PB

Hej

griner endnu skal er ikke mere til for at få en griner, *ggggggggggggggggg*

Tænk at man kan brokke sig over at skulle sende en mail, tæn på den tid du har brugt på nuværende, og sandsynligvis læse vores savr til dig *ggggggggggggggg* det er sq da til grin, som Jørgen skrver det var til klubber og ikke til medlemmer af lubber men klubben, og den bestyrelse som skal tilmelde sig *ggggggggggggg*

undskyld mig jer andre

 

__________________

med venlig hilsen

Fjorbak

kører 3 skinne på moduler, anlægget styres af Windigipet 2021.

Medlem af MIst-KOP = Märklin Insider Stamm Tisch - Kopenhagen

 

 

 What do you want to do ?New mailCopy
Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

Denis Schuster Petersen skrev:

Min slags ??

Kan du ikke lige uddybe hvad min slags er for så kan du da lige beskrive det lyder da spændene. 

Hej Denis.

En forkert formulering, så min uforbeholdne undskyldning  Oups

Men lad mig bytte "din slags" ud med "andre former for indberetning".

Denis Schuster Petersen skrev:

Ja kan da sagtens se de har helgarderet sig men det virker sgu noget gammeldags og skrive det på den måde som det er gjort.

Denis Petersen

Det kan næppe skrives meget anderledes.

Med "det virker sgu noget gammeldags" kunne du formentlig have ønsket en mere nutidig elektronisk indberetning.
 Hvis DMJU ikke har ekspertisen til en mere moderne form for indberetning indenfor egne rækker, så skal en sådan løsning købes (og det er ikke billigt).

I betragtning af det begrænsede antal indberetninger, så er den nuværende løsning den mest egnede - gammeldags eller ej.

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

pejft

Kurser i modeljernbane hos AOF

Moderator

Indlæg: 2.152

PB  Hjemmeside

Denis Schuster Petersen skrev:

Jeg sad og læste inde på DMJU´s hjemmeside med hensyn til tilmeldningen og hæftede mig i at man skal printe udfylde og scanne den ind og sende den på en mail. 

 

Hold da kæft er der stadig nogle der gør det og kunne det ikke være nemmere og sende det som papirrulle eller udhugget på en sten ?

Det virker sgu i mine øjne noget oldnordisk måde og gøre det på eller er det bare mig  ?

 

Denis Petersen

jeg foreslår, at du melder dig frivilligt til at lave et system! I sagens natur uden at få noget for det!

__________________

De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen

http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com

Like 2 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Sagtens peter 

1. Lav en skabelon på selve mailen og send den retur 

Avs det tog vist lige 3 sekunder og finde ud af det hvor svært var det ??

næææ så hellere.

1. Printe ud

2. Udfylde den

3. Skanne den ind IGEN som lå eletronisk i forvejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Sende den.

Og Jørgen om det så var til 1 eller 1.000.000.000 er da P.... ligegyldigt, men hvis man forventer at alle formænd har en skanner så go for it da Smile

Men kunne da forstå der kom lidt forhøjet blodtryk hos nogle Smile

Der kan også forekomme en teskefuld ironi i ovenstående......find det selv

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

boholm

Service Engineer

Kastrup

Indlæg: 668

PB  Hjemmeside

Hvis man ikke har fulgt med - eller hvis man "bare" ikke ved det:

1. Sidet er nyt: Nyt sted og ny software / teknik.

2. Webmaster er ny. Han er (rimelig) ny i website-teknik og "kæmper" (=indlæring) med den ny software.

Så derfor: Al begyndelse er svær. Og der er mange ting, der skal på plads. Denne detalje er helt sikkert en af dem, men den har ikke første prioritet.

__________________

MVH
Bo Holmqvist

Et N-site: http://www.jernhesten.dk
Mine tog-feriebilleder : http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm<

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Og det er skam også helt i orden 

Man kan altid lære nyt Smile

 

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.600

PB

Denis Schuster Petersen skrev:

Sagtens peter 

1. Lav en skabelon på selve mailen og send den retur 

Avs det tog vist lige 3 sekunder og finde ud af det hvor svært var det ??

næææ så hellere.

1. Printe ud

2. Udfylde den

3. Skanne den ind IGEN som lå eletronisk i forvejen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Sende den.

Og Jørgen om det så var til 1 eller 1.000.000.000 er da P.... ligegyldigt, men hvis man forventer at alle formænd har en skanner så go for it da Smile

Men kunne da forstå der kom lidt forhøjet blodtryk hos nogle Smile

Der kan også forekomme en teskefuld ironi i ovenstående......find det selv

Denis Petersen

Jeg læser det sådan, at Du ordnede det på 3 sek ..........

Jamen så kunne Du på den lette måde og behøvede ikke det højere blodtryk ved dit første indlæg

Har Du fået meldt Din klub til ?

 

 

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Ja Jørgen 

Den ene klub er skam meldt til og ved da at formanden bandede over fremgangsmåden Wink

 

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.595

PB

Kunne formanden da ikke finde ud af at skrive oplysningerne ind i en email og sende dem til den nævnte email adresse?

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 1 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

Har du overhovedet læst ovenstående som jeg har startet tråden med ?

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.595

PB

Ja,jeg har læst at i broker jer over at i skal printe ud og scanne. Og at i ikke har læst videre og forstået at i kan sende det til DMJU på mail uden at printe og scanne. Vær opmærksom på at rigtigt mange klubber ledes af folk på min alder, mange af disse er computeranalfabeter, vor det at udskrive og scanne er ganske naturligt, lidt som at sende en fax.

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 3 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.