Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Store Byttedag 2013

Store Byttedag 2013 bliver i år søndag den 8. september kl. 11,00-15,30 i Ådalshallen, Skørring ved Hornslet.

Hvis du har noget du vil sælge privat kan det lade sig gøre, ved at købe en indgangsbillet til kr. 40,-, og så er der så længe der er ledig bordplads, 1 meter flad bordplads til rådighed. Hvis du har brug for mere eller overvejende vil sælge nyt materiel, skal bordplads bestilles på tlf. 40 29 37 51 inden 1. september

Der bliver som sædvanlig deltagelse af de fleste butikker fra Jylland, ligesom de mest spændende special butikker fra hele landet vil være til stede. Der kommer også mange spændende brugthandlere fra Danmark og Tyskland.

Jeg håber at se så mange som muligt til denne hyggelige tradition, som vi afholder for 19. år i træk.

Jacob Thuesen Johansen

Djurs Modelbaneklub

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

jacob

Indlæg: 42

PB

Hej

 

Husk det er på søndag kl. 11,00 - 15,30 det sker.

 

Jacob

 

__________________

HO dansk anlæg DC digital - FREMO Østjylland - Jysk Model Jernbane Klub

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Hej Jacob

 

Vil bare lige benytte lejligheden til at takke Djurs Modelbaneklub for endnu et storslående arrangement, dejligt at se så mange mennesker.

Der har ved tidl. arrangementer været nævt at der ikke var meget at komme efter, jeg må da tilstå at det ikke var tilfældet denne gang, så mange spændende ting på standende, en af mine venner kom bl.a. hjem med et fint hjemmebygget Ad/Ay sæt, selv fik jeg en stribe Danske epoke 3 gods og personvogne samt et Ma lyn med lyd og komplet Roco Multimaus sæt med hjem, alt til nogen meget fornuftige priser.

 

Mvh

 

Niels

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

Niels A skrev:

Hej Jacob

 

Vil bare lige benytte lejligheden til at takke Djurs Modelbaneklub for endnu et storslående arrangement, dejligt at se så mange mennesker.

Der har ved tidl. arrangementer været nævt at der ikke var meget at komme efter, jeg må da tilstå at det ikke var tilfældet denne gang, så mange spændende ting på standende, en af mine venner kom bl.a. hjem med et fint hjemmebygget Ad/Ay sæt, selv fik jeg en stribe Danske epoke 3 gods og personvogne samt et Ma lyn med lyd og komplet Roco Multimaus sæt med hjem, alt til nogen meget fornuftige priser.

 

Mvh

 

Niels

Hvad måtte der bødes for Ad/Ay-sættet?
__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

kedde

Maskinmester

Indlæg: 163

PB

Skott skrev:

 

Hvad måtte der bødes for Ad/Ay-sættet?[/quote]

 

Sælger ville have på den gode side af 1000,-. Jeg var fristet, men desværre tilbageholdende Sad

Til gengæld faldt jeg over et par "nostalgi" byggesæt fra 87-gruppen, som jeg har ledt efter i flere år til en yderst fornuftig pris.

Jeg var også tilfreds med årets udvalg, og fandt det jeg havde sat mig for hjemmefra.

__________________

To skinne digital, Epoke III 1955-69.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Niels A skrev:

Hej Jacob

 

Vil bare lige benytte lejligheden til at takke Djurs Modelbaneklub for endnu et storslående arrangement, dejligt at se så mange mennesker.

Der har ved tidl. arrangementer været nævt at der ikke var meget at komme efter, jeg må da tilstå at det ikke var tilfældet denne gang, så mange spændende ting på standende, en af mine venner kom bl.a. hjem med et fint hjemmebygget Ad/Ay sæt, selv fik jeg en stribe Danske epoke 3 gods og personvogne samt et Ma lyn med lyd og komplet Roco Multimaus sæt med hjem, alt til nogen meget fornuftige priser.

 

Mvh

 

Niels

Hej hvad  står sådan 1 MA med lyd så til?

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

Kender det godt. "Jeg går lige en runde mere, for at gøre ham mere mør" - og så et det mulige køb væk Sad

Men set i lyset af, at der er gået en AV og en CC vogn til, samt byggetiden, så var det vel ikke meget, han fik for besværet?

Men det er altid spændende at være langs - Deværre var jeg forhindret i år. Det må være til gode Smile

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Ad/Ay kostede 600,- Det var den pris sælgeren sagde, der blev ikke forhandlet om noget, da det må siges at være mere end fair.

Ma sætte med lyd til Dcc blev der heller ikke tinget om, prisen var 1500,- sættet er meget velholdt med samtlige løsdele og papirer, måske jeg lige skulle nævne at der fulgte et komplet Roco multimaus sæt med, samt en kasse med geoline-skinner og 4 sporskifter Smile Sælger sagde at der var mange der havde kigget på sættet, men ingen der ville betale prisen, så er det der kæden hopper af for mig.

Mine øvrige indkøb var:

2 Td og 2 Pe fra Roco, nye og i æsker 300,- samlet

1 Tuborgvogn med hat fra Heljan ligeledes ny og i æske 150,-

1 velholdt Roco skinnerensevogn 50,-

2 Vinrøde HT Cu vogne en rillet og en pladebeklædt flot og komplet stand 400,- samlet

 

Vel ingen grund til at fortælle at jeg ikke tingede om priserne.

 

Mvh

 

Niels

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.093

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Niels.

Niels A skrev:
2 Td og 2 Pe fra Roco, nye og i æsker 300,- samlet

What? Har Roco lavet Td vogne? Jeg troede kun, de kunne fåes som lod-det-selv modeller fra Banetjenesten?

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

Niels A

DCCconcepts

Indlæg: 176

PB

Hej Lars

Der var du hurtig, har du set hvor tæt "f" og "d" sidder på et tastatur Smile

Mvh

Niels

__________________

DCCconcepts

Starter forfra med modulanlæg, Dansk epoke 3 DCC.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.