Picture

R 963

arbejdsløs

Slagelse

Indlæg: 191

PB

"Projekt Korsør station anno 1950"

Hej alle

Jeg har droppet projektet. Beklager.

__________________

Mvh. R 963

 

Like 1 kan lide
Top

Picture

Kim Stapelfeldt

Befalingsmand

Holbæk

Indlæg: 376

PB

 

Et super flot initiativ, og håber da det lykkedes at få gennemført projektet Smile

 

Men et lille surt opstød - Hvorfor begrænse det til Facebook brugere, at kunne følge det ?

 

Min påstand er, at mange af de personer som kunne have interesse i at følge dette projekt, ikke er på Facebook... (Mig selv inklusive)

 

Go dag  :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

R 963

arbejdsløs

Slagelse

Indlæg: 191

PB

Hej Kim

Tak, grunden er at der er kommet flere forskellig medlemmer fra facebook - ikke kun med interesse for modeltog, der er en hel del fra grupperne Korsør Nostalgi og det gamle korsør som omhandler billeder og en masse vide om byen. I skrivende stund er gruppen nået op på 74 medlemmer, dog er der ikke så mange endnu som har vist reel interesse for det. eller der er ihvertfald ikke givet udtryk for det. 

Og noget andet er at jeg desværre ikke er så aktiv på sporskiftet som jeg har været. Men måske jeg skulle lade det kører her også, så må folk bare have tålmodighed og vente på svar hvis jeg ikke er online.. 

Men under alle omstændigheder, så er der stablet et uformelt møde om projektet på benene i Korsør Kulturhus lørdag den 16 november, hvor alle interesserede er velkommen til at komme. Der er dog kun plads til 35 siddende, så kommer der flere, så må nogen stå op. Så det ved kræve en tilmelding til undertegnet. Men nu kan folk skrive til mig her så. 

 

__________________

Mvh. R 963

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

AE800

Indlæg: 67

PB

Hej R963

I kan jo &så lave en hjemmeside, hvis der er opbakning omkring projektet, så kan dem der ikke er på Facebook jo følge der. Eller en YouTube kanal så kan alle jo se hvad der sker.

O

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

 

noget af et projekt, men held og lykke med det

så lige en sporplan af Korsør 1950

jpeg i forummet

og PDF/TIFF i vedhæftet

mvh

h087

Billede

AttachmentStørrelse
Korsør sporplan 1950 tg19 x2.pdf 265.81 kB
__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.