Picture

Dekas

Indlæg: 61

PB  Hjemmeside

Dekas på hobbymesse d. 1&2 marts 2014 - med bl.a. McK Hbis og Mz

Kære alle. 

I den kommende weekend deltager Dekas, som altid, i hobbymessen i Valby Hallen. Denne gang er vi dog alene om standen, som dog ikke burde være til at overse, og samtidig er stand personalet fordoblet.. 

Vi medbringer som sædvanligt lageret af løsdele og viser prøver frem. Da støberiet har været "nede" pga maskin nedbrud siden september 2013 er lageret dog ret beskeden, men dog tæt på komplet, så slå vejen forbi og få den dims med på vejen du mangler. Nebrudet betyder dog at der ikke er nogle disiderede nyheder med Sad .

Det kompenseres der dog for.....

Vi har, som det har kunne læses i fagpressen, indledt et samarbejde med McK (tidligere McK-modeller) om udvikling og produktion af nye modeller.

Derfor kan man på standen se prøvestøbninger og farve prøver på den første model fra dette samarbejde - DSB Hbis. Der er også er mulighed for at afhente flyer med information om modellerne, samt hvilke varianter der kommer.

Samtidig fremviser vi alle McK's MZ lokomotiver og har også en mængde maskiner med til salg (både AC og DC).

Specielt til denne messe har vi et godt tilbud med på "uombyggede" MZ I/II, dvs med store hjørne vinduer og uden slutlygter (MZ 1409, 1410, 1415 og 1426), med nye farver iht til tidligere udsendte modeller, og ligeledes med ny 5 polet motor. Alle i DC og i meget få styk. Disse sælges til en god pris - kom på messen og find ud af hvad denne er... Smile  

Til de der måtte savne vores vante makker, kan vi oplyse at vi medbringer et par KM-text byggesæt af både D44 og CPE til salg.

Vi håber at vi ses i weekenden i Valbyhallen.

Med venlig hilsen

Dekas

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

Dekas skrev:

Vi har, som det har kunne læses i fagpressen, indledt et samarbejde med McK (tidligere McK-modeller) om udvikling og produktion af nye modeller.

Derfor kan man på standen se prøvestøbninger og farve prøver på den første model fra dette samarbejde - DSB Hbis. Der er også er mulighed for at afhente flyer med information om modellerne, samt hvilke varianter der kommer.

Ja, det har jeg læst - og jeg glæder mig! Men jeg kommer ikke på denne messe denne gang, så kunne denne flyer eventuelt blive bragt her? Eller kan jeg finde den andetsteds?

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

Har fundet informationer på rundremisen.dk!

Tak til Henning!!

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.