Picture

simao28

Indlæg: 1

PB

Berico Miniatur - Hvad med en Fiat 127 i 1:87?

Hej

Hvis der er nok interesserede mennesker, kan vi have en Fiat 127 i 1:87 næste år:

 

http://www.indiegogo.com/projects/berico-miniatur-classic-model-cars-in-...

 

Dette projekt har brug for hjælp i en hjemmeside / platform "crowdfunding" - hvilket betyder et lån hjælp for mange mennesker. Til gengæld for de finansieringsmodeller, er til rådighed samt som model i en bestemt farve.Projektet er kun en succes, hvis du når den ønskede penge, indtil de 2 måneder. Hvis ikke, vil forholdet stedet blive returneret. Jeg håber, at projektet vil blive en succes.

Jeg undskylder for min dårlige dansk.

Hilsen, Alberico Duarte

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Hej alle.

1 stk. 22,- kr.

2 stk. 44,- minus rabat ialt 35,- kr.

3 stk. 22 + 13 + 13 ialt 48,- kr. minus rabat. Wink

Nå nej det var pludselig 50,- kr. Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Himmerlandsbanerne skrev:

Hej alle.

1 stk. 22,- kr.

2 stk. 44,- minus rabat ialt 35,- kr.

3 stk. 22 + 13 + 13 ialt 48,- kr. minus rabat. Wink

Nå nej det var pludselig 50,- kr. Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile

Kære Ivan. Et venskabeligt råd: hold lidt igen med øllerne og udvis istedet den respekt Alberico og hans entrepreneurship fortjener. Det er muligt du ikke bryder dig om hans projekt, men hold det for dig selv! Typisk dansk (portugisisk) jantelov. Når, folk stikker lidt ud fra mængden, skal de latterliggøres. Det er fuldstændig uhørt!
__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Jan Nøhrgaard skrev:
Himmerlandsbanerne skrev:

Hej alle.

1 stk. 22,- kr.

2 stk. 44,- minus rabat ialt 35,- kr.

3 stk. 22 + 13 + 13 ialt 48,- kr. minus rabat. Wink

Nå nej det var pludselig 50,- kr. Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile Big smile

Kære Ivan. Et venskabeligt råd: hold lidt igen med øllerne og udvis istedet den respekt Alberico og hans entrepreneurship fortjener. Det er muligt du ikke bryder dig om hans projekt, men hold det for dig selv! Typisk dansk (portugisisk) jantelov. Når, folk stikker lidt ud fra mængden, skal de latterliggøres. Det er fuldstændig uhørt!

JAN din kværulant læs dog hvad jeg skriver. Wink Wink Wink Wink Tongue Tongue Tongue Big smile Big smile Big smile Steve Steve Steve Party Party Party

Se på prisen. Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses Glasses

Ja, ja jeg ved det godt det er € og ikke DKR. Smile

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

ckh

Faglig sekretær

Indlæg: 87

PB

Han lover jo faktisk ikke rabat, men skriver bare hvad man får for sine penge... Så om regnestykket går op er vel et fedt. Man vælger selv om, og med hvor meget, man vil købe for... Smile
__________________

 

Mvh. Claus

Märklin c-skinner. I gang med min første bane siden jeg var dreng (og det er dælme længe siden)...
Like 0 kan lide
Top

Picture

Himmerlandsbanerne

Suldrup

Indlæg: 1.575

PB  Blog

Hej Claus.

Jeg prøver lige at omformulere beskeden.

1. bil 22,- €

2. bil 13,- €

3. bil 15,- €

Har du set annoncer hvor rabat vandre som den gør her. Det tror jeg ikke, og derfor at jeg gør opmærksom herpå. Wink

__________________

med venlig modeltog hilsen
Ivan

2 skinne - h0 - epoke 3 og lidt 4/5/6

sporplaner
 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jan Nøhrgaard

Debattør

Indlæg: 258

PB

Kæreste Ivan. Det var ment alvorligt. Hold dig nu fra de stimulanser, du har valgt at støtte dig op ad. De gavner dig ikke, og ødelægger både din kreativitet, din moral samt dømmekraft. Selvom du befinder dig i det dunkle, det uskarpe, eller mørket om man vil, ja så findes lyset altså. Selv når al håb synes ude. Jeg ønsker dig al det bedste. Din ven Jan.
__________________

De bedste hilsner

Jan

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Frank-O

Industri-Tekniker

Indlæg: 263

PB

Jan prøv lige at gå i seng igen, og stå op på den anden side. Du har da tydeligvis fået det forkerte ben ud af sengen.. Rooolig Manne...

__________________

Mvh.

Frank Olesen

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.