Picture

MIPEMO modeller

Indlæg: 24

PB

Agfa (ny model) lysskilt - vægmodel i str. H0 MM 30 kun Kr. 69,00 pr. stk.

BilledeBilledeBilledeBilledeForretnings – skilt som vægmodel med lys . Modellen er i str. H0 og leveres med en monteringsanvisning.  Modellen  måler  10,00 x 10,00 mm ( længde x højde ) .  Fast pris Kr. 69,00 pr. stk.  Skiltet vil give en ny dimension af liv på modelbanen.  Monteringen er udført sådan at ingen ledninger kan ses.  De øvrige modeller på fotos indgår ikke i handlen og tjener her kun til illustration. Køber betaler for forsendelses-omkostningerne. ( PostNord brev el. pakke ) efter gældende takster, eller DAO uden omdeling til Kr. 33,00.  Se i øvrigt min  side fra modelbane – verdenen, https://www.facebook.com/mipemomodeller/. De øvrige varer jeg har til salg kan ses i albummet ”AKTUELLE VARER TIL SALG ”. Jeg sender selvfølgelig, hvis der ønskes flere varer i samme ordre kun 1 pakke afsted.  Bemærk venligst at denne vare kan ved bestilling ligeledes leveres uden lys funktion til kun Kr. 29,00 excl. fragt. Skriv venligst en besked til mig her på Sporskiftet hvis det har din interesse. Mvh MIPEMO modeller

Like 0 kan lide
Top