Picture

modeljernbane

smed

Indlæg: 353

PB

Tog 2000 Vojens

 Var i Vojens til tog 2000. Lidt tamt syntes jeg, men det afhænger jo af øjet som ser det. Der er ikke sket det store udvikling ,med de udstillede baner siden sidst. :((

MVH Kurt H

Like 0 kan lide
Top

Picture

Erling Møller Pedersen

Førtidspensionist

Viborg

Indlæg: 41

PB  Blog  Hjemmeside

Kan det ikke også kaldes Tordenskjolds soldater. Smile

__________________

EMP

Like 0 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

Hej Erling!

Dækker din underskrift over EMP modeller burde du nok ikke bruge ord som Tordenskjolds soldater. Gør det du er god til og glem alt om tastaturet og blot holde fingerene på malersprøjten. 

I øvrigt kan jeg oplyse at der var mere end 1000 besøgende ved Tog 2000 i Vojens og der var absolut ingen utilfredse miner at spore hos de handlende.

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars

Indlæg: 538

PB  Hjemmeside

Like 0 kan lide
Top

Picture

Erling Møller Pedersen

Førtidspensionist

Viborg

Indlæg: 41

PB  Blog  Hjemmeside

Hej Peter,  det var ikke for at nedgøre udstillingen i sig selv, men konstatere at det er stort set det samme fra udstilling til udstilling. Der er da godt nok variationer i udstillingen som er konstateret efter at have læst Larse's indlæg. Jeg kommer selv til en eller to udstillinger om året og så er mit behov dækket ind, men jeg vil gerne se kørende anlæg også uden for udstillinger. Party

__________________

EMP

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.