Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 589

PB  Blog

S: Hobbytrade D825 DCC m. lyd *SOLGT*

 

**SOLGT**

 

 

Jeg har en Hobbytrade D-maskine litra 825 til salg. Det er en 2-skinne dcc version med lyd.

Det er oprindeligt en AC version som er ombygget. Det involverer at afmontere slæbeskoen og flytte en ledning, så der er ikke gjort noget drastisk ved den.

Den har kun kørt et par testkørsler og ellers stået i en vitrine.

Pris 2000,- eller kom med et bud.

Den befinder sig i Haderslev og kan afhentes eller sendes på købers regning. Afhentning i Kolding i dagtimerne er også muligt.

Jeg har den originale emballage.

D825d825D825

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 589

PB  Blog

Ny pris...

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

F.Ormstrup

Indlæg: 2.643

PB  Blog  Hjemmeside

Like 0 kan lide
Top

Picture

TT-tog

Skovløber

Indlæg: 185

PB

Hvad er ny pris.....

 

mvh

 

Thomas Smile :)

__________________

2 skinne kører. Epoke 3

Like 0 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

TT-tog skrev:

Hvad er ny pris..... 

mvh 

Thomas Smile :)

 

 

Hej

Undskyld jeg blander mig. Ny pris står skrevet i første indlæg = 2000,00Dkk, idet første udbudte pris var 2200,00Dkk. I øvrigt har Flemming nok sat sig på tilbudet. Vi får se i morgen.

  

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.