Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.713

PB  Hjemmeside

Sælges: Roco 63061 Lyntog MA

Sælges: Roco 63061 Lyntog MA

Togsæt, i absolut perfekt stand. Se billede.
Digital med lyd. Salg som følge justering epoke.

Obs: Jeg bor i Holland, men levering i hele Danmark (undtagen øer kun tilgængelige med båd) er mulig fra mandag den 23. til torsdag 26. september.
Hvis du vil have udbringningsordning, svar venligst senest torsdag, 19 September.

Lyntog MA

Doos

Inhoud

Bud velkommen.

mvh,
Gert (fra Holland) 

 

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.713

PB  Hjemmeside

Selvom jeg er hollandsk og jeg ikke taler dansk, er jeg ikke  skræmmende...   Wink

Så hvis du gerne vil købe denne model, så tøv ikke!

mvh,
Gert 

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 1 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.713

PB  Hjemmeside

Prisen for denne model i et ry butik: 3.995 DKR
Min model er billigere, og jeg leverer den til dit hjem.
Tøv ikke med at byde.

mvh,
Gert 

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Holger D

Indlæg: 118

PB

Hej Gert..

Jeg ved ikke hvad du regner med at sættet skal koste, men blot til information.. jeg har lige købt et sæt Roco 63061 hos Godstoget Hobby's brugt afdeling (helt nyt) til kr. 1.200,-... JK. Modeltog i Århus har 2 sæt liggende i deres brugt afd. henholdsvis 1500,- og 1600,- kr..

Roco 63062 er mere værd , den med restaurant(bistro), da der ikke er lavet så mange af dette sæt som af 63061..i øjeblikket kan dette sæt købes i DBA.dk for kr 1995,-.

De bedste hilsner

Holger D

__________________

Holger D

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.713

PB  Hjemmeside

Hej Holger,

Tak for svar. Hvorfor er det så dyrt?
Se: http://shop.paa-sporet.com/en/model-railroad-rolling-stock-119/1-87-h0-h0e-h0m-123/danmark-140/traekkraft-iv-v-230/roco-63061-dsb-ma-lyntog-dc-med-lyd-7563.html 

mvh,
Gert 

__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

Hej Gert

Jeg har et bud på et svar, men det er måske ikke korrekt - og det skal ikke tolkes som en negativ holdning overfor ovennævnte forretning!!!

På Sporet har rigtig mange ting der ellers er svære at få fat på, men det er også en meget, meget dyr butik at handle i. Jeg ved godt at det koster at have så stort et varelager, så igen - det er ikke fordi jeg har et problem med priserne, men de er sjældent i den billige ende, og nogle ting kan købes andetsteds til færre penge.

Dit link giver derfor måske ikke det bedste bud på "normalprisen"

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert

Udgiver af jernbanebøger

Veenendaal Netherlands

Indlæg: 4.713

PB  Hjemmeside

Hej Henrik, Tak for svar. Hvad tror du er en rimelig pris for en lyntog with lyd? Mvh, Gert
__________________

Danmark, mit andet hjemland. Fan af Efterklang - Danmarks bedste musik!

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

Gert skrev:
Hej Henrik, Tak for svar. Hvad tror du er en rimelig pris for en lyntog with lyd? Mvh, Gert

Hej Gert  Smile

 

Lyntoget med vingehjul blev solgt på tilbud, da Roco ryddede op på sit lager for et par år siden - så vidt jeg husker kostede de helt ned til 1295,- for et sæt (DCC med lyd).

Jeg kunne godt vente indtil Sølvpilen udkom (som passer bedre til den epoke, der interesserer mig mest) og senere også den designrøde udgave (som passer endnu bedre!).

Sølvpilen vandt jeg på QXL for 1200,- kr (DCC med lyd - helt ny), mens jeg købte den designrøde udgave hos den lokale flinke&rare modeltogspusher for 2395,- (DCC med lyd - også spritny).

Det synes jeg i begge tilfælde var aldeles OK priser - for den designrøde udgaves vedkommende især i betragtning af, at den kun er udkommet i begrænset oplag.

Jeg har også det nyeste lyntogssæt i designrød med sølvfarvet BM-vogn i bestilling sammesteds, og til samme pris - det skal være min eksamensgave til mig selv her til efteråret  Smile

 

I må have en rigtig god tur til Danmark, og held og lykke med salget.

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.