Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

Sælges: Hobbytrade MZ 1448 og 1460

Sælges: Hobbytrade MZ 1448 og 1460

Begge med DCC m. Loksound dekoder.
Har mest ligget i æskerne, men har da kørt lidt.
Begge er udsolgte eller udgået fra Hobbytrade.

Pris pr stk 1850,- (Fast pris, hvis ikke du vil betale den pris, så vil jeg ikke sælge.)

BilledeBilledeBilledeBillede

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.594

PB

Du sælger brugt til 2 kroner over nyprisen? http://www.modeltog.nu/product_info.php?cPath=1_8_103&products_id=21131. 2500 kr for to styks, så var det noget helt andet.

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

nyboder

Civil i forsvaret

København N

Indlæg: 404

PB

Ja eller kr. 50,- mere end ny pris hos min lokale pusher: http://www.modeltog.dk/catalog/index.php?cPath=222_293

__________________

Med venlig hilsen

Erik

Kører: Märklin, dansk, epoke 3-4-5 og Faller Car system.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Knud den II

Bedemandsassistent

Vejle

Indlæg: 340

PB

Selvom de er udgået, så betalte jeg kun 1.200,- for to mage ved. De var begge helt nye, idet køber var død kort tid efter. Købte af svigersønnen der selv var samler.

 

Beklager Leonard, men dine brugtpris forestillinger holder ikke helt til virkeligheden. Wink

Mit forslag er: sæt prisen til lidt under det halve af hvad seneste butikspris var, så rammer du nok ikke helt forkert.

Du bør dog lige være obs på, at det er laveste tilbudspris, for prisen kan godt svinge meget fra forhandler til forhandler. Købte selv et MA 460 sæt til 1.250,- det var halv pris end hvad en anden forhandler ville have for sættet og her taler vi om helt nye varer. Steve

 

__________________

Mvh
Knud

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

Det er fint nok, at i kommer med links til de priser, ting kan købes for som nye, jeg har ikke fundet de priser inden jeg satte til salg.
Min pris er kommet af hvad jeg selv har givet for dem for flere år siden, da priserne åbenbart var højere.

At en har været heldig at købe til en meget lavere pris fra et dødsbo, kan jeg dog ikke bruge til ret meget.

Men det står frit for interesserede købere at komme med et bud, og det kan jo så gøres udfra de oplysninger om nypriser der er kommet frem.
Jeg er ikke ude på at snyde penge fra nogen, men jeg vil heller ikke forære mine ting bort.

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

 

 

MZ 1460 vil jeg da gerne give 1000,- for

 

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Leonard

Kerteminde

Indlæg: 858

PB

Så kan jeg ligeså godt beholde den.
Jeg har rettet prisen, til det jeg vil sælge for.

__________________

Seriøse bud modtages.
Sendes kun mod forudbetaling og køber betaler porto.
Kan også afhentes efter aftale. 

Leonard
5300 Kerteminde

Like 0 kan lide
Top

Picture

Denis Schuster Petersen

Ambulancebehandler

Indlæg: 147

PB

God fornøjelse Smile

 

Denis Petersen

Like 0 kan lide
Top

Picture

Otto jensen

Indlæg: 55

PB

Prøv at sælge dem oppe i kystbanen som forhandler modeltog og opkøber brugt modeltog,det kan være at du kan få prisen op på 2000 kr pr stk.De er altid gode for en hyggelig tog snak og en kop kaffe.

Togcentret i søborg hos Theis barentzino var der også en mulighed du kunne prøve for at komme af med dit brugte modeltog ?

Prøv,det er der forsøget værd ?

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.727

PB

Otto jensen skrev:

Prøv at sælge dem oppe i kystbanen som forhandler modeltog og opkøber brugt modeltog,det kan være at du kan få prisen op på 2000 kr pr stk.De er altid gode for en hyggelig tog snak og en kop kaffe.

Togcentret i søborg hos Theis barentzino var der også en mulighed du kunne prøve for at komme af med dit brugte modeltog ?

Prøv,det er der forsøget værd ?

Jeg skal ikke lægge skjul på at Kystbanen er min absolut foretrukne forhandler og efter mine erfaringer, så er det også dem der betaler den mest fair pris for brugt materiel (især hvis man bytter til nyt). Hos visse andre forhandlere er det næsten useriøse priser man får tilbudt for brugt materiel. Men ligemeget hvilken forhandler du går til, så tvivler jeg meget på at du får mere end kr. 1.000,- (maks kr. 1.200,-) pr. MZ lokomotiv. Brugtprisen hos Kystbanen for et Hobbytrade MZ lok inkl. lyd plejer at ligge på kr. 1.500,-  Puzzled Det kan være at lignende brugte modeller sælges til en lidt højere pris hos andre forhandlere, men i disse tilfælde er jeg ret sikker på, at den pris de giver sælgeren ikke er højere af den grund. 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.