Picture

domino

Procesoperatør

Indlæg: 385

PB

Sælges: ESU Ecos 50000 som reserve dele

Jeg har en ESU Ecos 50000 (den med monochrome skærm) som ikke virker , jeg fandt aldrig udaf hvad der var galt med den.Havde den i brug i sommers uden problemer, men da jeg vill starte den for 3 uger siden starter den godt nok op , men der kommer ingen info på skærmen. Da det er en gammel model har jeg ikke tænkt mig at bruge penge på at sende den til ESU samt rep .

Sælges som reserve dele  og adskilt.

Kom med pris forslag.

 

Brian

__________________

Nippon Model Railroad Society.
Japansk H0 og N

Digital og analog.

Trix C-skinner.

Samler af Lima H0

Like 0 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

Hvis du sniger en smule, bare lidt af gangen, med i affaldsposen er der nok ikke nogen der lægger mærke til det.

Ellers findes der genbrugsstationer i mange kommuner, hvor man kan komme af med sit affald, uden at betale.

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide
Top

Picture

domino

Procesoperatør

Indlæg: 385

PB

PTMadsen skrev:

Hvis du sniger en smule, bare lidt af gangen, med i affaldsposen er der nok ikke nogen der lægger mærke til det.

Ellers findes der genbrugsstationer i mange kommuner, hvor man kan komme af med sit affald, uden at betale.

:-)  Jep , men tænkte at der måske var nogen som kunne bruge den til reservedele og stumper hvis man lige står og mangler.

Brian

 

__________________

Nippon Model Railroad Society.
Japansk H0 og N

Digital og analog.

Trix C-skinner.

Samler af Lima H0

Like 0 kan lide
Top

Picture

Jajoh

Indlæg: 49

PB

Hejsa.

 

Hvad regner du med den skal koste ?

 

Mvh

Jan

Like 0 kan lide
Top

Picture

domino

Procesoperatør

Indlæg: 385

PB

Jajoh skrev:

Hejsa.

 

Hvad regner du med den skal koste ?

 

Mvh

Jan

 

Kom med fair bud, så tager vi den der fra ,eventuelt skrive til mig på katomand@mail.com

 

Brian

 

__________________

Nippon Model Railroad Society.
Japansk H0 og N

Digital og analog.

Trix C-skinner.

Samler af Lima H0

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.