Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

Marklin TEE 11.5 Technoloige Edition 37609 Nye pris

Modeltog, Märklin TEE VT 11.5 Technologie Edition 37609 sæt bestå af 2 motorvogn og 2 mellem vogn dette bliv der kun lavet 3000 stk af tilbage i 2002 så har dette sæt som jeg sælger også 3 mellem vogne ekstra så dette sæt er der så kun 1 af i dk. Pris 7995 + Porto efter hvordan skal den sendes bestem køber NYE PRIS 6995 se evt mere http://www.dba.dk/modeltog-marklin-37609-skala/id-1005185640/.    

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.093

PB  Blog  Hjemmeside

Jeg synes ellers, du annoncerede i 2011, at sættet var solgt?

Men jeg kan naturligvis også godt se, at du satte det til salg igen i 2011, og igen i 2012 - og nu så igen i 2013.

Måske det er prisen, der er noget galt med?

__________________

MVH
Lars

Like 1 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

Hej Lars der var som var lige ved med hvad pris. Ang så var den nok høj men nu er det den helt rigtig pris de gå på eBay for 1100 euro de sidste 2 stk og de har ikke 3 mellem vogn som min nu lige har men folk kan da altid kom bud ! Mvh tmjbk
__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

dd_tog

Indlæg: 20

PB

Hej tmjbk

Jeg er bange for jeg må give Lars ret, din pris er for høj. Et 37609 sæt kan lige nu erhverves på ebay til mellem 600 og 800 euro. Som jeg husker nyprisen den gang, så var den tæt på din nuværende og så eftertragtet er modellen heller ikke her til lands. Og et vognsæt hvor nogen har "fjernet malingen" retfærdiggøre ikke dig pris. Mit bedst bud prøv af for den solgt på den tyske ebay side, der er nok er større publikum og måske også nogen der vil give det du vil have for sættet.

vh

Daniel

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.