Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Købes: Märklin 39182 (BR218 Citybahn)

 

Nu har jeg endelig fået fat i Märklins Citybahn vognsæt, så nu mangler jeg naturligvis også Br 218 lokomotivet Smile

Märklin 39182 - BR 218 i Citybahn bemaling.

Jeg har desværre ikke kunne finde det hos en forhandler . . . (kun hos Wengo, som kræver en fuldstændig uhørt pris for det)

Så jeg er meget interesseret hvis nogle skulle have set denne modem hos en forhandler eller evt skulle være interesseret i at sælge Smile

 

Billede

 

 

 

 

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

f1freakdk

St. Heddinge

Indlæg: 1.070

PB  Blog

LasseSteen skrev:

 

Nu har jeg endelig fået fat i Märklins Citybahn vognsæt, så nu mangler jeg naturligvis også Br 218 lokomotivet Smile

Märklin 39182 - BR 218 i Citybahn bemaling.

Jeg har desværre ikke kunne finde det hos en forhandler . . . (kun hos Wengo, som kræver en fuldstændig uhørt pris for det)

Så jeg er meget interesseret hvis nogle skulle have set denne modem hos en forhandler eller evt skulle være interesseret i at sælge Smile

 

Billede

Har den selv, og den er bare FED :)  har også alle 4 vogne til den. Min er dog ikke til salg. Men den kan i al fald findes her: http://www.ebay.de/itm/Marklin-HO-Modell-39182-Diesellok-BR-218-/291043803407?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item43c390010f#ht_226wt_1254 og dertil skal du nok lægge 18€ til og så er prisen i danske ca 2150,-  fandt selv min egen på Ebay og fik den for under 1400,- inkl porto som funklende ny. Så hav lidt tålmodighed så skal det nok lykkes..

 

 

__________________

Mvh Steen

Märklin H0, K skinner, Digitalt ECoS 50200, Tysk Epoke 3 og 4 og 5 og lidt 6 - Spor N på Fremo moduler og i SOVNK

Mine Spor N eskapader

Min H0 bane under opbygning - følg den via min Blog

Like 0 kan lide
Top

Picture

Hans Henrik

Maskinmester.

Indlæg: 93

PB

Hej

Du kan finde den her, de har den på lager.

Har handlet fra pågældende og fik faktisk hurtig levering.

http://www.trainshop.se/n/?search=&page=79

Mvh

Hans-Henrik.

__________________

Lollandsbanen i model!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Litra ME

Indlæg: 372

PB

har den i en Piko hvis du selv har mod på at ombygge

Billede

Vh Claus

__________________

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Tak for links m.m. Smile

Jeg må gå i krig med at finde den bedste pris. Jeg hælder dog nok mest til at holde et vågent øje med Ebay. Jeg synes en pris over kr ca 1.700,- er lidt for heftigt for mit nuværende budget Sad

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Litra ME skrev:

har den i en Piko hvis du selv har mod på at ombygge

Billede

Vh Claus

Hej Claus,

Tak for tilbudet, men jeg har allerede haft kigget på Piko modellen. Den er lidt for "skrabet" i mine øjne i forhold til Märklins model. Men tak for tilbudet Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Bent_P

Jyllands hovedstad

Indlæg: 1.595

PB

http://www.mc-vedes.de/index.php?id=1486

__________________

Hilsen Bent P.

Märklin gennem 40 år, M, K og C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.728

PB

Ah helt perfekt, det er da den jeg skal have Smile

Jeg synes Rocos version af BR218 er en lille smule mere korrekt og flottere detaljeret end Märklins model. Men der er under alle omstændigheder tale om to rigtig rigtig flotte varianter af mit yndlings lok . . . BR 218 Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

Litra ME

Indlæg: 372

PB

LasseSteen skrev:

Litra ME skrev:

har den i en Piko hvis du selv har mod på at ombygge

Billede

Vh Claus

Hej Claus,

Tak for tilbudet, men jeg har allerede haft kigget på Piko modellen. Den er lidt for "skrabet" i mine øjne i forhold til Märklins model. Men tak for tilbudet Smile

Alles Klar Smile

Vh Claus

 

 

__________________

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.