Picture

ThomasT73

Ansat i Røde Kors som teknisk medarbejder på Helsingør sygehus

Frederiksværk

Indlæg: 172

PB

KØBES Lokomotivet nr. 107 og frem, samt banen og spor og bane m.v.

Hej 

Jeg mangler nogle blade, så ligger du inde med nogen af dem, så høre jeg gerne fra dig på mail: tived(a)live.dk .

Dem jeg mangler er.:

Lokomotivet nr. 107 og frem til idag

Banen nr. 1, 3, 4, 7, 8, 67, 71, 83 og 92

Spor og bane, alle numre

Så mangler jeg også.:

Internationale tog , via Rødby og via øresund. 

Mvh. Thomas

__________________

DSB Epoke mest 4, samt noget 3 og 5. Kører DCC-digital.

Like 0 kan lide
Top

Picture

cbt

Indlæg: 1.151

PB

ThomasT73 skrev:

Banen nr. 1, 3, 4, 7, 8, 67, 71, 83 og 92

Spor og bane, alle numre

Hej Thomas

Som jeg nævnte i denne tråd, så prøv at ringe til Tim på tlf. 98 42 69 68 - han har en del Banen-blade "på lager", som er i meget fin stand og som koster 25 kr/stk (så vidt jeg husker).

Tim har også (haft) Spor og Baner blade liggende på sin disk (så vidt jeg husker).

Prøv at spørge ham ad.

Internationale Tog via Rødby og Internationale Tog via Øresund er jeg også selv på udkig efter - de er åbenbart udsolgt, så det bliver nok ikke nemt at finde eksemplarer, som er til at betale.

__________________

Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne, digital, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), alle epoker - dog primært IV og V.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Nogen af de pågældende nr. af Banen er netop nu til salg inde på QXL, og der er i hvert fald to sælgere at vælge imellem. Men Banen nr. 1 og de andre lave nr. bliver ikke billige. Der er også jævnligt nr. af Lokomotivet til salg.

Bøgerne "Internationale tog....", specielt Øresundsbogen og Rødbybogen bliver heller ikke billige at få fat på. De har også lige været til salg inde på QXL.

Et kig hos Kystbanens store bogafdeling, kan måske give noget, der er også en del brugte jernbanebøger. Men disse to titler, er nogen af de mest eftertragtede af slagsen. Et andet forslag var Nyboder Boghandel, prøv at chek hjemmesiden.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.