Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

KØBES: Digital Hobbytrade MT 152 ell. 157 i Grøn (DC)

Gerne med lyd, men lad mig høre hvad du har Smile

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Risløv Hobby Smile

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

nielsgrenaa

Underviser

Virum

Indlæg: 73

PB

Eller Kim Møller, Tikøb,

Like 0 kan lide
Top

Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

De har kun et foto af en i rød/sort...???

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

Og tikøb laver kun spor 1....???

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

JD skrev:

De har kun et foto af en i rød/sort...???

I flg. denne liste er der 4 stk MT 152 på lager. Prisen tyder på at det er DC modeller, men jeg kan selvfølgelig tage fejl Smile

http://shop.risloev-hobby.dk/getdoc.asp?id=10&md5hash=3C83AADDE497CCA6FB...

 

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

MAB skrev:

[ I flg. denne liste er der 4 stk MT 152 på lager. Prisen tyder på at det er DC modeller, men jeg kan selvfølgelig tage fejl Smile

Ja, mon ik'   Wink

Den liste du henviser til er sidst opdateret den 5. februar 2014  Big smile

 

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Torben Z. skrev:

MAB skrev:

[ I flg. denne liste er der 4 stk MT 152 på lager. Prisen tyder på at det er DC modeller, men jeg kan selvfølgelig tage fejl Smile

Ja, mon ik'   Wink

Den liste du henviser til er sidst opdateret den 5. februar 2014  Big smile

 

Øh, ok... og det ser du hvor?

Jeg skal måske en tur forbi Dansk Hørecenter, for jeg talte med Jesper Risløv for ca. 1/2 år siden og der var meldingen, at lagerstatus er korrekt.

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

MAB skrev:

Torben Z. skrev:

MAB skrev:

[ I flg. denne liste er der 4 stk MT 152 på lager. Prisen tyder på at det er DC modeller, men jeg kan selvfølgelig tage fejl Smile

Ja, mon ik'   Wink

Den liste du henviser til er sidst opdateret den 5. februar 2014  Big smile

 

Øh, ok... og det ser du hvor?

Jeg skal måske en tur forbi Dansk Hørecenter, for jeg talte med Jesper Risløv for ca. 1/2 år siden og der var meldingen, at lagerstatus er korrekt.

 

Datoen står nederst på side 3.

 

 

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Torben Z. skrev:

MAB skrev:

Torben Z. skrev:

MAB skrev:

[ I flg. denne liste er der 4 stk MT 152 på lager. Prisen tyder på at det er DC modeller, men jeg kan selvfølgelig tage fejl Smile

Ja, mon ik'   Wink

Den liste du henviser til er sidst opdateret den 5. februar 2014  Big smile

 

Øh, ok... og det ser du hvor?

Jeg skal måske en tur forbi Dansk Hørecenter, for jeg talte med Jesper Risløv for ca. 1/2 år siden og der var meldingen, at lagerstatus er korrekt.

 

Datoen står nederst på side 3.

 

 

Hej Torben

Det lyder ganske spændende, men min lille æble telefon ser ikke denne "side 3" , og det gør min æble computer heller ikke.

Jeg linker til en modeltog lagerliste, som findes i nederste venstre hjørne på omtalte forretnings forside, og her vises en liste udelukkende med Hobbytrade produkter. Hvorom alting er så er det ikke mig, der ønsker en grøn MT (jeg har allerede en - fint produkt øvrigt) men trådstarter. Han kan jo eventuelt rådføre sig med omtalte forretning, på den kommende weekends hobbymesse i Rødovre, eller løfte knoglen Smile

Og, da du jo også deltager, er det muligt,  at jeg kigger forbi din stand og beder dig finde "side 3" - for det kan mit æbleskrog nemlig ikke Sad

Hav en fantastisk torsdag!

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Torben Z.

Indlæg: 751

PB  Hjemmeside

MAB skrev:

Hej Torben

Det lyder ganske spændende, men min lille æble telefon ser ikke denne "side 3" , og det gør min æble computer heller ikke.

Hej Martin

Jeg kan heller ikke se hele lagerlisten på min iPhone - undeligt  Puzzled

MAB skrev:

Jeg linker til en modeltog lagerliste, som findes i nederste venstre hjørne på omtalte forretnings forside, og her vises en liste udelukkende med Hobbytrade produkter. Hvorom alting er så er det ikke mig, der ønsker en grøn MT (jeg har allerede en - fint produkt øvrigt) men trådstarter. Han kan jo eventuelt rådføre sig med omtalte forretning, på den kommende weekends hobbymesse i Rødovre, eller løfte knoglen Smile

Enig i dine synspunkter.

MAB skrev:

Og, da du jo også deltager, er det muligt,  at jeg kigger forbi din stand og beder dig finde "side 3" - for det kan mit æbleskrog nemlig ikke Sad

Du skal være velkommen til at kigge forbi og få en snak, men jeg slæber ikke min store bærbare med ind i Rødovrehallen  Smile

MAB skrev:

Hav en fantastisk torsdag!

 

Tak og lige over !

 

__________________

 

Med modelbanehilsen
Torben Z.
http://www.danskmodel.dk
- info om danske producenter af modeltog og modelhuse, arkiv med gamle kataloger mv., Lego og Pilot modelbiler, litteraturliste, nyhedsomtaler mv.
- besøg "Arkivet" med mange informationer om danske produkter i form annoncer/brochurer/kataloger  - tag en tur "Down memory Lane".
Katalog / opslagsværk (på dansk og engelsk) om Pilot modelbilerne 1950 - 1963 i str. H0.

Like 0 kan lide
Top

Picture

nielsgrenaa

Underviser

Virum

Indlæg: 73

PB

Men Kim Møller har, så vidt jeg, ved et restlager. Har selv købt en grøn MT hos Kim M. her i 2017.

Like 0 kan lide
Top

Picture

JD

Indlæg: 712

PB  Hjemmeside

Og hvor finder man så Kim Møllers webside - kan kun finde noget med spor 1...?

__________________

Jens 

DC bane i dansk epoke III

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Man ringer til ham - så vidt jeg ved...

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.