Picture

DanielB

Indlæg: 2

PB

Falck Region Sjælland ambulance (str. 1:87)

Jeg sælger min ca. et år gamle Falck region Sjælland ambulance i størrelse 1:87 med funktionsdygtige blå blink. Jeg sælger den, da den simpelthen har stået for længe gemt inde i et skab, i forhold til hvor ''dyr'' den er. Derfor håber jeg, at en af jer entusiaster kunne få glæde af den!

Ambulancen er bygget på den nye Mercedes Sprinter, og malet med region Sjællands stafferinger. Den er udstyret med 4 runde blink på taget, blå/hvide lys i grillen, wig-wag i tågelygterne samt indbygningsblink i siderne og i spejlene. Derudover er der udvendigt arbejdslys, lys i bårerum og naturligvis for+baglys.

Ambulancen drives af 4xAAA batterier i medfølgende batteriboks. Det hele styres på de to vippekontakter, hvor man kan tænde for hhv. for+baglygter, udv. arbejdslys, udv. arbejdslys+lys i bårerum og endeligt blå blink med for+baglys.

Jeg har en lille stump video med bilen - jeg er bare ikke sikker på hvordan jeg kan uploade den her i tråden.. Men den kan evt. sendes på forspørgsel.

 

Jeg forestiller mig, at den skal koste 1100 kr+forsendelse. (Alternativt kan den afhentes på min adresse i Ringsted.) 

 

Mange hilsner

Daniel

AttachmentStørrelse
udenblink.jpg14.72 kB
bagende.jpg13.6 kB
medblink.jpg14 kB
batteriboks.jpg25.17 kB
styring.jpg8.38 kB
Like 0 kan lide
Top