Picture

jan j

Indlæg: 19

PB

drejeskiven Märklin 74861 til ESU

hvordan man tilslutning den til esu hel fra bund jeg er gå sur i det hilsen jan 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Godsbanen

Vanløse

Indlæg: 365

PB

Jeg har ikke drejeskiven, eller særlig viden om den, men i denne tråd over tre sider på marklin-users.net er der måske noget at hente:

https://www.marklin-users.net/forum/posts/t46719-Marklin-s-new-Turntable-74861

Like 0 kan lide
Top

Picture

jan j

Indlæg: 19

PB

er der noget om marklin drejeskiven 74861 til esu

Like 0 kan lide
Top

Picture

DanskBjergbane

Minimalt

Kastrup

Indlæg: 503

PB  Blog

Har selv Marklin drejeskive tilsluttet ESU og formoder du også skal benytte en decoder. Hvilken dekoder benytter du til at styre drejeskiven ?

Har lige læst om en Australer der bruger LDT dekoderen. Har selv benyttet en med success, men har bygget min dreskive om, så den er til salg hvis du har interesse.

__________________

Hilsen Jan

Märklin K-skinne, Epoke I/II Syd Bavarisk landskab. Tysk (Bayern, Württemberg, Baden) Epoke I, II & III rullende.

ESU Ecos 2, SwitchPilot II, Viessman, LDT. Philips Hue, TrainController Gold V9.0 med SmartHand+, og lidt hjemmekodet diverse

Like 0 kan lide
Top

Picture

TogSvendsen

Indlæg: 436

PB

Udmærket svar, men forkert. Drejeskiven har indbygget dekoder, så du skal ikke købe noget ekstra.

 

Kn du ikke bare oprette drejeskiven i din ECoS med adresse MM 225 og se hvad der sker? Se evt. manualen side 13 hvor det er beskrevet.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.