Der er i øjeblikket 162.504 indlæg på Sporskiftet, skrevet af 4.704 registrerede brugere.
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
Elektronik
Om automatik og elektronisk styring af modelbanen.
| Emne | Svar | Oprettet | Seneste svar | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Modstande, dioder | 9 | Lør 9/1/2016 - 16:57 af fjorbak |
Tue 12/1/2016 - 17:44 af fjorbak |
|
|
Isolering/styring af vendetrekant. Forslag søges. | 9 | Lør 14/11/2015 - 16:14 af NorthernWindRR |
Mon 16/11/2015 - 22:46 af NorthernWindRR |
|
|
Spørgsmål til Viessmann blinkmodul | 9 | Thu 6/11/2014 - 20:02 af Reiner |
Lør 8/11/2014 - 22:10 af Reiner |
|
|
To strømforsyninger samtidigt? (Märklin analog) | 9 | Wed 5/11/2014 - 1:53 af Geronimo |
Thu 6/11/2014 - 0:28 af Geronimo |
|
|
ECOS til ECOS 2 | 9 | Thu 5/6/2014 - 22:37 af fjorbak |
Wed 11/6/2014 - 19:30 af Vasbye |
|
|
Lokomotivet er død | 9 | Wed 1/8/2012 - 0:25 af Haage |
Thu 2/8/2012 - 13:02 af Haage |
|
|
Strømforsyning | 9 | Søn 15/1/2012 - 14:49 af jkp4100 |
Søn 29/4/2012 - 19:37 af jkp4100 |
|
|
Kontakter | 9 | Wed 21/12/2011 - 23:56 af bygger01 |
Lør 31/12/2011 - 15:01 af Jesper R |
|
|
lys i en brandstation | 9 | Thu 3/3/2011 - 15:34 af Jernhesten |
Fri 4/3/2011 - 22:03 af Claus |
|
|
Lys diode istedet for motor | 9 | Søn 9/1/2011 - 13:49 af Fizban |
Thu 13/1/2011 - 20:52 af Fizban |
|
|
Digital servomotor ??? | 9 | Søn 19/12/2010 - 21:59 af smølf |
Mon 20/12/2010 - 1:38 af smølf |
|
|
Seriøst el-arbejde... | 9 | Lør 22/5/2010 - 21:22 af JD |
Mon 24/5/2010 - 1:19 af Litra P |
|
|
Märklin K_skinner - er skinnestrenge elektrisk adskilte ? | 9 | Mon 19/4/2010 - 9:06 af Kresten |
Mon 19/4/2010 - 15:03 af martindahl |
|
|
Märklin M-skinne 5107 med retningsbestemte slutte-kontakter | 9 | Søn 20/12/2009 - 15:51 af ksor |
Mon 21/12/2009 - 21:04 af pejft |
|
|
hvad er dette? | 9 | Fri 8/5/2009 - 17:38 af Busk |
Lør 9/5/2009 - 8:48 af Busk |
|
|
Batteri drift | 9 | Mon 29/12/2008 - 20:59 af Spiffinator |
Tue 30/12/2008 - 11:10 af moppe |
|
|
dekoder til Mârklin M-skinner | 9 | Mon 10/11/2008 - 20:33 af ksor |
Lør 6/12/2008 - 21:22 af pejft |
|
|
Märklin digitale signaler (alternativ?) (det blev langt) | 9 | Lør 15/3/2008 - 22:09 af "Krokodil" |
Mon 17/3/2008 - 21:46 af killerp |
|
|
Lenz tranfo TR 150 | 9 | Lør 12/1/2008 - 22:35 af killerp |
Lør 26/1/2008 - 23:51 af Gert Frikke |
|
|
Underligt !!!!! | 9 | Fri 25/5/2007 - 21:00 af killerp |
Wed 13/6/2007 - 22:45 af ksor |
|
|
Märklin power cap? | 10 | Søn 5/5/2024 - 11:46 af chuff-chuff |
Tue 7/5/2024 - 5:40 af Bent_P |
|
|
Märklin englænder 24624 “rasler” | 10 | Wed 14/10/2020 - 6:48 af Kresten |
Fri 16/10/2020 - 17:41 af Kresten |
|
|
3d printer | 10 | Fri 31/1/2020 - 10:05 af hardwaretec |
Thu 6/2/2020 - 8:55 af hardwaretec |
|
|
Digikeijs 4018 problemer | 10 | Lør 5/1/2019 - 1:24 af Perss |
Thu 10/1/2019 - 10:10 af DanskBjergbane |
|
|
Isolering af kontaktskinner | 10 | Lør 28/1/2017 - 17:58 af jpetersen |
Søn 29/1/2017 - 16:11 af ush |
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
