Der er i øjeblikket 162.524 indlæg på Sporskiftet, skrevet af 4.704 registrerede brugere.
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
Elektronik
Om automatik og elektronisk styring af modelbanen.
| Emne | Svar | Oprettet | Seneste svar | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Roco booster 10765 | 2 | Wed 3/12/2014 - 12:50 af FK |
Wed 3/12/2014 - 14:36 af FK |
|
|
Roco 10019 | 5 | Fri 10/7/2009 - 19:47 af Carsten 25 |
Thu 23/7/2009 - 16:28 af Carsten 25 |
|
|
roco | 4 | Søn 5/2/2012 - 20:27 af T.C. |
Lør 11/2/2012 - 10:57 af T.C. |
|
|
RFID eksperimenter | 0 | Lør 19/11/2011 - 11:53 af angatyr |
n/a |
|
|
REPA- Entkuppler für 3 Leiter | 1 | Wed 9/3/2011 - 19:58 af Busk |
Thu 10/3/2011 - 10:06 af Alex |
|
|
Remiseporte styret af Arduino - Servo & nmradcc | 7 | Fri 11/4/2025 - 19:37 af HenningS |
Mon 14/4/2025 - 13:04 af Lars Skjærlund |
|
|
Relæer | 3 | Fri 16/12/2011 - 9:22 af alshock |
Fri 9/3/2012 - 14:23 af f1freakdk |
|
|
relæ til blinkende signaler 2 | 2 | Thu 23/11/2017 - 21:10 af Jens Nielsen |
Fri 24/11/2017 - 18:53 af LasseSteen |
|
|
Relæ til blinkende signaler | 3 | Fri 17/11/2017 - 9:45 af Hansen |
Tue 21/11/2017 - 21:53 af Toftegaard |
|
|
Relæ og ensretter ? | 7 | Fri 2/12/2016 - 13:21 af PerOlsen |
Mon 5/12/2016 - 1:59 af PerOlsen |
|
|
Relæ eller optokobler | 4 | Tue 8/12/2015 - 11:36 af Horsecreek |
Wed 9/12/2015 - 9:36 af DanskBjergbane |
|
|
Relæ - ikke modeltogsrelateret | 3 | Wed 16/7/2008 - 22:49 af lgh |
Wed 16/7/2008 - 23:27 af lgh |
|
|
Relæ | 7 | Søn 23/2/2014 - 7:23 af Defess |
Mon 24/2/2014 - 0:30 af Defess |
|
|
Relæ | 15 | Mon 21/6/2010 - 15:03 af jkp4100 |
Thu 24/6/2010 - 12:09 af jkp4100 |
|
|
Reedkontakter | 2 | Thu 27/9/2007 - 22:17 af Kim Larsen |
Fri 28/9/2007 - 9:45 af Techek |
|
|
Reed kontakter til tilbagemelding | 3 | Wed 9/1/2013 - 1:20 af angatyr |
Thu 10/1/2013 - 23:42 af angatyr |
|
|
Readkontakter og M-skinner | 3 | Fri 23/1/2009 - 22:51 af Stationsbetjenten |
Lør 24/1/2009 - 10:08 af moppe |
|
|
Railcom | 0 | Thu 30/1/2014 - 10:00 af tøf tøf |
n/a |
|
|
Rail Route på Steam | 1 | Mon 10/1/2022 - 9:38 af Techek |
Mon 10/1/2022 - 14:17 af Horsecreek |
|
|
Q decoder | 1 | Thu 22/6/2017 - 8:44 af fjorbak |
Søn 25/6/2017 - 9:09 af fjorbak |
|
|
Pull-up resistor | 7 | Mon 23/3/2009 - 20:53 af arendal |
Mon 23/3/2009 - 23:59 af Lars Skjærlund |
|
|
PU-signaler | 7 | Tue 23/10/2012 - 17:45 af jacob rout |
Lør 29/12/2012 - 20:57 af miken |
|
|
Proxxon mf70 spørgsmål | 10 | Fri 10/6/2011 - 8:59 af Bibihest |
Fri 10/6/2011 - 19:21 af marrix |
|
|
Prototype for funktionsdekodere | 3 | Thu 29/9/2011 - 14:59 af Harley |
Wed 5/10/2011 - 22:03 af Harley |
|
|
Programmerings hjælp til Atmega 32 | 6 | Wed 21/7/2010 - 10:58 af speed180 |
Wed 21/7/2010 - 23:38 af frede2300 |
- Log ind for at oprette nyt indhold i forummet.
