Picture

perskive

Indlæg: 31

PB

Strøm til Märklin signalpult 72751

Jeg har fået en styrepult til mine signaler.Märklin 72751. Men nu er problemet, at jeg ikke ved hvorledes jeg strømføder den.Instruktionen viser at den åbenbart skal strømfødes fra en strømskinne. Der er et multistik med 4 leder på.Kan nogen hjælpe ?

__________________

Märklin HO

Dansk i alle epoker.



Like 0 kan lide
Top

Picture

bqg

Indlæg: 1.102

PB

perskive skrev:

Jeg har fået en styrepult til mine signaler.Märklin 72751. Men nu er problemet, at jeg ikke ved hvorledes jeg strømføder den.Instruktionen viser at den åbenbart skal strømfødes fra en strømskinne. Der er et multistik med 4 leder på.Kan nogen hjælpe ?

Hej

Jeg kender ikke 'My World' systemet, men hvad jeg kan se på Märklin's hjemmeside og 'My World' kataloget, kan flere signalpulte og/eller sporskiftepulte forbindes efter hinanden, den første skal forbindes til strømskinnen 924089 via et 4-polet stik i siden, evt. via forlængerkabel 71054.

'My World' kataloget kan hentes som pdf via dette link: http://mediencms.maerklin.de/media.php/de/produkte/myworld/Maerklin-my-w....

Det 4 leder multistik skal tilsluttes det tilsvarende stik på strømskinnen.

__________________

Hans Kurt Hansen

Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.