Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

Märklin CS2 - 60215

jeg ved ikke om der nogle online på denne tid af døgnet, men jeg har problemer med min CS2 den har det med at fryse for tiden i ca. 5-10 sekunder periodisk for så at virke igen.. kan det have været skyld i alle de opdateringer der nu er kommet til CS2 der gør at den staller lidt ?

Like 0 kan lide
Top

Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

jeg syntes også at touchscreenen på min cs2 ikke er helt hvad den har været, den rammer ved siden af selv om jeg har prøvet at kalibrere den et par gange

Like 0 kan lide
Top

Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

op

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

Der kan være rigtig mange grunde til at den fryser, jeg ville tage en backup af den og derefter gendanne til fabriksindstillinger for at se om det hjælper. Læs efterfølgende din backup ind for at se hvordan den så opfører sig. Hvad har du tilsluttet ud over strøm og skinner?

Dine problemer med skærmen tyder på at noget har forskubbet sig, har den været udsat for bump eller stød?

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

ChrKristensen

Indlæg: 187

PB

fik løst det med den frøs, en software opdatering

 

nej ingen bump eller stød, bruger den sjældent ,har afleveret den hvor jeg købte den så må vi se

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.