Picture

Busk

Indlæg: 475

PB

Märklin br144

Hej .....

 

Jeg kører 3 skinne med IB2 og lissy fra Uhlenbrock. Alle lokomotiver kører fint, både Roco, ESU og selvfølgelig Märklins egne. 

Men Jeg har et lokomotiv Märklin br144 (37443) det står bomstille og reagerer overhovedet ikke. Lys er tændt så der er ”liv”.

Tager jeg og samler 2 skinner på bordet og kobler Märklins mobil station til kører loket  perfekt! 

Jeg har prøvet at fjerne Lissy sender på lokomotivet hvis den gav forkerte signaler men det gav intet. Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

Og på IB2 står lokomotivet som det skal, Motorola ny og korrekt adresse.

vh Torben

Billede

 

 

__________________

Tysk epoke Iv & V - IB -Uhlenbrock Lissy - K-Skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

trainmad

Indlæg: 160

PB

Busk skrev:

Hej .....

 

Jeg kører 3 skinne med IB2 og lissy fra Uhlenbrock. Alle lokomotiver kører fint, både Roco, ESU og selvfølgelig Märklins egne. 

Men Jeg har et lokomotiv Märklin br144 (37443) det står bomstille og reagerer overhovedet ikke. Lys er tændt så der er ”liv”.

Tager jeg og samler 2 skinner på bordet og kobler Märklins mobil station til kører loket  perfekt! 

Jeg har prøvet at fjerne Lissy sender på lokomotivet hvis den gav forkerte signaler men det gav intet. Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

Og på IB2 står lokomotivet som det skal, Motorola ny og korrekt adresse.

vh Torben

Billede

 

 

Halløjsa Torben..

Du er SIKKER på adressen?? Prøv at ændre den med MS'eren, og derefter ændre den på på IB'en, og se om ikke dette hjælper... Ellers skal du have fat i en CS'er til at se om loko'et evt. er sat til IKKE at køre motorola..

__________________

Mvh..

TrainMad..

Ps: Har DU kørt med DIT tog idag??

3-skinne epoke lll, dansk/tysk i det 'fiktive' Lauenburg. Cs1 RELOADED + 2 x Uhl. IB. WDP 2015.2
'Ein leben ohne MODELLBAU, ist defintiv möglich, aber ganz SINNLOS!!!'
Like 0 kan lide
Top

Picture

Busk

Indlæg: 475

PB

Så kører loket igen! Jeg fandt min Lokprogrammer frem os læste adr. den sagde 3 og det gav ingen mening, satte den til 44 og programmerede den, og nu kører 

det som det skal. Jeg er ikke helt med på hvad der gik galt, men det var adressen Smile Lissy sender læste jeg og den havde adresse 44 så ..... mystisk!

Takker for hjælpen.

vh Torben

__________________

Tysk epoke Iv & V - IB -Uhlenbrock Lissy - K-Skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

ho greven

elektriker

Indlæg: 13

PB

Når det er en mfx dekoder opfører loks sig forskelligt afhængigt af styreenhed. på Marklins styreenheder oprettes lok med en fiktiv adresse.

Vh Jørgen Smile

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.