Picture

Nordbyen

Ingeniør

Indlæg: 136

PB

Lokomotivet Årsskrift 2020

Jeg vil tillade mig at gøre opmærksom på, at jeg nu har fundet den julegave, som jeg vil give mig selv.

Lokomitivets Årsskriftet 2020  - Jeg vil hver eneste dag frem til d. 24. december 2020 glæde mig til Juleaften, og til dejlig, faglig og underholdende læsning i juleferien. Herfra en stor tak til de folk, som lægger kræfter i at formidle interessant modeljernbane læsestof.

Jeg har scannet vedhæftede som jeg har modtaget. Lad mig med det samme gøre opmærksom på, at det scannede på ingen måde kan sammenlignes med den høje kvalitet, som Lokomotivets skifter byder på.

Jeg kan på det varmeste anbefale alle med interesse for dansk modeljenbane, at erhverve sig Lokomotivets udgivelser, og Årsskrift 2020 kan bestilles frem til 1. oktober 2020.

Midt i sommerens hede og torden byger skal herfra lyde et

Glædelig Jul og Godt Årsskrift 2020

__________________

Christian Nordbyen

AttachmentStørrelse
Lokomotivet.pdf294.17 kB
Like 3 kan lide
Top

Picture

Michael BJ

Indlæg: 268

PB  Hjemmeside

Jeg kan kun tilslutte mig din begejstring over at der nu er annonceret endnu et årsskrift fra Lokomotivet! Meget glædeligt at dampen alligevel ikke er gået af kedlen, men at de stadig holder fyret igang Smile

Bortset fra (måske) nogle enkelte klubblade, er der ingen der nærmer sig Lokomotivets niveau, så bladet ville være meget stærkt savnet, hvis det ikke var fordi de alligevel ikke har henstillet det gode Lokomotiv.

 

mvh

Michael (der også har bestilt et eksemplar af årshæftet)

__________________

Dansk epoke 3

http://flyvehistorie.wordpress.com/

Like 3 kan lide
Top

Picture

nr1forme

Indlæg: 38

PB

Enig! Jeg er også begejstret. Forrige års årsskrift var super-godt med flere interessante artikler. Bland andet om Frichs Marcipanbrød og Danske sidebaner i model med et meget spændende sporplan til inspiration. Glæder mig til årets nummer.

Hvis de stadig kan findes så er et køb stærkt rekommenderet. Smile

Forrige år blev jeg tilmed foreret mit eksemplar i julegave fra Hr. Graversen i Kystbanen når jeg købte en McK Mx´er i julegave til meg selv. Meget venligt af ham! Haha!  Party

/Emil

 

Like 2 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Hej,

Er der nogen der ved om bladet er ved at være på trapperne?

(Jeg plejer ar abbonnere, men køber i år via MJ forhandler da jeg er træt af leverings-bøvl med PostNord...)

Mvh Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 1 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

peterw skrev:

Hej,

Er der nogen der ved om bladet er ved at være på trapperne?

(Jeg plejer ar abbonnere, men køber i år via MJ forhandler da jeg er træt af leverings-bøvl med PostNord...)

Mvh Peter

Spørg den forhandler hvor du har bestilt bladet, han burde vide mere som alle vi andre.

 

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

peterw skrev:

Hej,

Er der nogen der ved om bladet er ved at være på trapperne?

(Jeg plejer ar abbonnere, men køber i år via MJ forhandler da jeg er træt af leverings-bøvl med PostNord...)

Mvh Peter

Jeg har også haft abonnement i mange år, og har igen bestilt årskriftet direkte ved TpT

Så jeg håber inderligt at PostNord snart gør mig et blad rigere Smile

Det er ventet med længsel, så jeg ville også gerne vide om det er på vej

Henrik

 

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

Mols

Indlæg: 57

PB

Hej Peter!

På Facebook i gruppen "Modeltog handel" er der en der har en auktion kørende med Årsskriftet 2020, så det er nok på vej med posten.

mvh

Michael Olsen

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Hej Michael,

Mols skrev:

På Facebook i gruppen "Modeltog handel" er der en der har en auktion kørende med Årsskriftet 2020, så det er nok på vej med posten.

Tak for den update. Smile

Jeg har desuden netop modtaget en mail fra Torben Andersen, han bad mig skrive herinde at:

* LOKOMOTIVETs Årsskrift 2020 er sendt ud til abonnenter og forhandlere onsdag og torsdag, så nu er der blot tilbage at vente på PostNord. 

* Skriftet blev på 96 sider + omslag.

Mvh

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 1 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

peterw skrev:

* LOKOMOTIVETs Årsskrift 2020 er sendt ud til abonnenter og forhandlere onsdag og torsdag, så nu er der blot tilbage at vente på PostNord. 

* Skriftet blev på 96 sider + omslag.

Kystbanen havde bladet på lager da jeg var forbi i eftermiddag. Skønt med frisk MJ-læsestof, næsten en "bog" denne gang. :) 

Mvh

Peter

Billede

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 1 kan lide
Top

Picture

model65

Vejle

Indlæg: 9

PB

Jeg har bestilt årsskriftet direkte fra TpT.

Har lige åbnet kuverten, masser af læsestof til julen.

__________________

Hilsen Peter

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.093

PB  Blog  Hjemmeside

Torben Andersen fra TpT oplyser nu, at årsskriftet er fuldstændigt udsolgt fra forlaget, så det kan kun købes hos forhandlere.

Mit eksemplar kom i dag i en næsten gennemblødt kuvert - men indholdet havde på mirakuløs vis overlevet uden skader. Det galdt bestemt ikke resten af posten...

Men nu er der dejligt læsestof til julen. Smile

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

Lars Skjærlund skrev:

Torben Andersen fra TpT oplyser nu, at årsskriftet er fuldstændigt udsolgt fra forlaget, så det kan kun købes hos forhandlere.

Så håber jeg at det er succes nok til at der også kommer et årsskrift til næste jul!! Eventuelt også til sommer igen Smile

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 1 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.