Picture

Claus

Jordbrugsteknolog, landskab og anlæg

Indlæg: 124

PB

Modeljernbaneaften i Legekæden Horsens den 11/11

Hej folkens

Den 11 november holder Legekæden i Horsens en modelbaneaften. I følge Peter(butikschef) vil der være opmøde fra den lokale forening. Undertegnede vil også stå med et (lille) skala n anlæg.

Der er gratis adgang, men for at have lidt styr på opmødet skal man lige hente en bilet i forretningens hobbyafdeling (bagerst).

Jeg glæder mig til at se jer.

Venlig hilsen

Claus

__________________

N-digital med Tams MC... og med en bane under opbygning.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

"Claus" skrev:
Hej folkensDen 11 november holder Legekæden i Horsens en modelbaneaften. I følge Peter(butikschef) vil der være opmøde fra den lokale forening. Undertegnede vil også stå med et (lille) skala n anlæg.Der er gratis adgang, men for at have lidt styr på opmødet skal man lige hente en bilet i forretningens hobbyafdeling (bagerst).Jeg glæder mig til at se jer. Venlig hilsen Claus

Kan du fortælle noget nærmere, hvad man kan/kan se ved dette arrangement?

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

Claus

Jordbrugsteknolog, landskab og anlæg

Indlæg: 124

PB

"Skott" skrev:
Kan du fortælle noget nærmere, hvad man kan/kan se ved dette arrangement?

Da jeg ikke selv har deltaget før ved jeg ikke hvad der kommer til at foregå, men jeg kan jo prøve at gætte. Smile

Butikken forhandler kun rullende materiel fra Märklin. Udover det forhandler de også huse og landskabsmaterialer fra faller, Bush og andre. Jeg kunne forestille at man viser sit udbud frem og kører lidt med det. derudover vil der som sagt også være fremmøde fra den lokale forening, som måske også har noget grej med. Endeligt tager jeg noget skala n materiel med inkl. et lille anlæg, som jeg vil køre med.

Der er altså ikke tale om en kæmpe messe med besøg fra alle de store klubber og forhandlere, nærmere en hyggeaften med en kop kaffe og noget tog. Hvis du bor i området kunne det da være hyggeligt at møde dig i forretningen.

Venligst, Claus

__________________

N-digital med Tams MC... og med en bane under opbygning.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.