Picture

00

Indlæg: 633

PB

Märklin 55137 Spor 1 Flyvende Hamburger

Jeg overvejer at sælge min smukke lange model. Den eneste grund er, at den er meget krævendemedunderlaget, det vil sige den skal helst køre på en indendørs bane på plant gulv, eller en spor 1 bane anlagt med kræsen hånd og omhyggeligt udlagte skinner. Det er svært for mig, da jeg ikke har den bedste ryg, og vores græsplæne nok har langt igen før den er jævn som en golfbane-green Smile

Lad mig høre hvad du vil give for den, den sælges ikke for at skabe klingende mønt, og dermed ikke til beskedne bud. Jeg vil være lydhør for helt eller delvist bytte med N, HO toskinne, andet spor 1 eller LGB (har en LGB bane i haven pt.)

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top

Picture

00

Indlæg: 633

PB

standen er helt i top - har kun kørt ganske ganske lidt frem og tilbage på stuegulvet og et parmeter ud. Æsken har en mindre fugtskade i den ene ende, men er også intakt.

__________________

Kører H0 på spisebord (TRIX & Brawa) - Bygger pt. mindre N-bane som by, nået dertil hvor scener og personer sættes på. Har taget hul på et middelstort Z-anlæg. Har LGB i haven. (og et stor samling Spor 1 Märklin og KM-1 på hylderne) - ECoS, ESU Radio & TouchCab.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.