Det var så sidste afsnit af krønikken, hvori MZ 1401 (som beskrevet tidligere et eller andet sted) var en ultrakort gæst. I øvrigt var det heldigt, at sidste afsnit foregik i 1972 og ikke tidligere, så bemalingen passede (1401 blev designmalet i 1972 ifølge jernbanen.dk).
Men jeg synes stadig, at det må have været et pokkers besvær for så få frames.
MVH:Per
__________________
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Hvorfor tror du man netop valgte at få MZ 1401 med i serien? Mon ikke det netop er fordi den er blevet designmalet i 1972, og derfor også skal se nymalet ud i serien.
Det er nu meget almindeligt under inspilning af film osv, at alle detaljer skal være iorden selvom man ikke kan se dem alle i det færdige resultat. Iøvrigt har man jo bare betalt sig fra at få et korrekt lokomotiv med i serien, helt uden besvær, medmindre økonomien er et problem :?
Iøvrigt også dejlige optagelser inde fra B-vognen.
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
PerOlsen
Indlæg: 2.070
Dennis ... jeg mente nok, at de godt kunne have brugt lidt mere sendetid på 1401.
Det havde ikke gjort MIG noget, at man fik lov at se den boltre sig en tre, fem, otte minutters tid (omend andre knapt så tossede mennesker ville være uenig heri).
MVH:Per
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Er da helt enig i at det var en kort optræden, og det var min kæreste helt godt tilfreds med
Idag skal det gå hurtigt på skærmen, vi må ikke se et klip som varer længere end højst nødvendigt ligegyldigt hvad det drejer sig om. Sådan er det, og det bliver nok ikke bedre i fremtidige produktioner. Tænk hvis vi togtosser fik lov at se et længere klip af MZ 1401 i serien og opdagede nogle fejl ved den så den ikke passede helt til 1972, det ville jo ikke være så godt for DR
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
Mads H
Studerende på HTX Thisted
Indlæg: 662
Ja, der har du ret...
Mads H
http://www.hrhenriksen.dk http://www.njmk.dk
Det der er værd at køre med får lov
Märklin C - Styret med mobilestaion 1
Horsecreek
Lokomotivfører
Indlæg: 1.508
Hvornår fik den afblændet hjørnerne af frontruderne? Før eller efter den blev rød og sort.
Intet modeljernbaneanlæg er så perfekt, at det ikke giver inspiration til det næste.
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Tjaa, hvornår blev den egentlig det. Præcis hvilket år de blev udskiftet ved jeg ikke, men så sent som i 1981 har den stadig runde hjørnevinduer, jvf. dette link 4. nederste billede. http://www.jernbanen.dk/motor_solo.asp?s=8&LokID=65
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
PerOlsen
Indlæg: 2.070
Så er det nok derfor vi stort set kun så pufferne i Krønikken.
MVH:Per
Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk
DennisTR
Lokomotivfører
Tølløse
Indlæg: 1.132
Vi er nok inde på noget af det rigtige her
Hilsen Dennis
Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr
DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.
DVG
HTX Ballerup
Indlæg: 72
og de er ikke engang rigtige
Mvh Lasse
killerp
Fotograf
Indlæg: 2.238
Næ, de burde havde været runde, og ikke firkantet
Peter
Gavflaben fra Falster
(Falsterbanen)
gm567c
Indlæg: 54
Blænding af frontruder på MZ I & II begyndte først i 1985 med MZ 1421 som første "offer".
Med venligh hilsen
John