Picture

MY1146

Studerende

Indlæg: 56

PB

Købes: Roco V100 boogie

Hej,

Da jeg er igang med at bygge en Mt maskine, står jeg og mangler en boogie til en Roco V100 AC, den med afdeling for slæbeskoen.

Håber nogen kan hjælpe?

__________________

MVH.
Kristian Koldsøe

Like 0 kan lide
Top

Picture

Cargoman

Indlæg: 490

PB  Hjemmeside

Kan være at jeg spørger lidt dumt, men hvorfor skal du kun bruge den ene boogie? Vil du da selv rode med transmissionen? Roco´s AC trækker på 3 aksler.

Jeg ville nok hellere tage et helt lokomotiv, og tilpasse overdelen., eventuelt med nye løsdele, hvis du ikke allerede har disse.

Arrow http://www.tikobhobby.dk/loko_default.htm

__________________

Moderne tog på danske skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

MY1146

Studerende

Indlæg: 56

PB

Jamen selve samlesættet er komplet.

Men da jeg købte det, halvt færdigsamlet på QXl, har forrige ejer brugt en DC V100´s boogier, og der er der træk på alle 4 aksler. Så jeg kan ikke mont. slæbesko på den ene boogie da den er fyldt med tandhjul.

Søger derfor den boogie med slæbeskoen fra en Roco V100 AC Wink

__________________

MVH.
Kristian Koldsøe

Like 0 kan lide
Top

Picture

Cargoman

Indlæg: 490

PB  Hjemmeside

Kan du så ikke demontere tandhjulene til den ene aksel? Så er det kun en løs slæbesko du skal have fat i, og det er sikkert noget nemmere end en AC-boogie med kælk Laughing out loud

__________________

Moderne tog på danske skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

MY1146

Studerende

Indlæg: 56

PB

Den mulighed ligger også i mine tanker, men tror jeg vil prøve at adskille boogien for tandhjul mv. og se om akslerne bliver holdt på plads af bunden eller anden måde :roll:

Og det ville, hvis det er muligt, gøre det noget nemmere for mig selv, som du siger Wink

__________________

MVH.
Kristian Koldsøe

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.