Picture

erikit

Indlæg: 52

PB

Hvor finder jeg andre skinner end mærklin i Wintrack 8.04

Hej

Jeg havde lidt problemer med wintrack 7.0 med hensyn til engelsk som ikke rigtig virkede. Jeg opgraderede så til wintrack 8.04 og den version virker perfekt med hensyn til engelsk sprog.

Jeg har dog et lille problem.

I version 7.0 kunne jeg kun få adgang til Mærklin skinner. Det samme er gældende i version 8.04. Da jeg kører 2 skinnedrift vil jer gerne have bl.a. Fleischmann, Piko, Reco, Tillig og Roco samt andre der er beregnet til 2 skinnedrift.

Hvordan får jeg dem?

Jeg har afinstalleret version 7.0 flere gange så måske har det noget med det at gøre?

Føeste gang jeg installerede version 7 kunne jeg selv vælge hvilke skinnefabrikanter jeg ønskde, men det var kun første gang jeg installerede. Jeg har nok lavet en eller anden fejl.

Kan nogen hjælpe?

Mvh

Erik

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Gå ind på win tracks forum http://www.ibschneider.de/phpBB2/index.php og down loade en sporplan med de skinner du vil bruge og vuti, så ligger de hos dig igen, måske du også kan finde en god sporplan mens du er der

Wink

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

hxmiesa

Software Engineer

Bilbao Spain

Indlæg: 993

PB  Hjemmeside

Nu har jeg ikke Wintrack installeret paa denne computer, men jeg mener bestemt at den kommer med et hav af spor-biblioteker.

-Men du skal vaelge det INDEN du paabegynder en ny sporplan. D.v.s. du skal lukke alle aabne projekter, og saa gaa ind i en konfigurations-menu, hvor du kan vaelge hvilke spor-biblioteker du vil anvende...

__________________

Venlig hilsen
Henrik Hoexbroe
TOG -i lange baner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

erikit

Indlæg: 52

PB

"killerp" skrev:
Gå ind på win tracks forum http://www.ibschneider.de/phpBB2/index.php og down loade en sporplan med de skinner du vil bruge og vuti, så ligger de hos dig igen, måske du også kan finde en god sporplan mens du er der Wink

Tak for dit svar. Det er tildels rigtigt det du skriver. Jeg fik den skinnefabrikant jeg ønsker via det du foreslår, men når jeg så selv vil starte på en sporplan er jeg tilbage hvor jeg startede med kun mærklin skinner.

Tak for svaret under alle omstændigheder. Jeg havde ikke lagt mærke til at Wintrack.de havde et forum. Da det er på tysk hjælper det mig ikke så meget, men ved hjælp af en ordbog går det da.

Mvh

Erik

Like 0 kan lide
Top

Picture

erikit

Indlæg: 52

PB

"hxmiesa" skrev:
Nu har jeg ikke Wintrack installeret paa denne computer, men jeg mener bestemt at den kommer med et hav af spor-biblioteker. -Men du skal vaelge det INDEN du paabegynder en ny sporplan. D.v.s. du skal lukke alle aabne projekter, og saa gaa ind i en konfigurations-menu, hvor du kan vaelge hvilke spor-biblioteker du vil anvende...

Tak for dit svar. Det var lige det der skulle til. Jeg valgte inden jeg begyndte på en sporplan de skinnefabrikanter jeg ønskede og det virkede på den måde du har beskrevet. Det er jo på en måde ganske simpel, men det er nogle gange de simple lysninger man ikke ser. Nu fungerer det ihverfald. Tak for det.

Mvh

Erik

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.