Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

Banebørstedag i Næstved 09-06-2007

lige en opfølgning på denne dag hvem og hvor mange her fra sporskiftet kommer

tid og skal vi mødes her. Tongue

mvh Allan

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Mikael

Udviklingsingeniør

Indlæg: 594

PB  Hjemmeside

Jeg kommer da. Jeg er bare endnu ikke sikker på hvornår, da jeg muligvis skal have en "lidelsesfælle" med, der ikke selv har bil.

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Jeg kommer og regner med at være der kl. 1100. Smile

MVH:Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

"Mikael" skrev:
Jeg kommer da. Jeg er bare endnu ikke sikker på hvornår, da jeg muligvis skal have en "lidelsesfælle" med, der ikke selv har bil.

ok tmjbk er der nok kl 1200 mvh Tmjbk allan

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Jamen, nu der endelig sker noget i denne ende af landet, så må jeg også kikke forbi, er der fra klokke 11

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

ka-modeltog.dk

Indlæg: 147

PB

Hej ja men hvis der ikke kommer noget i vejen så kommer jeg også, ved 11-12 tiden.

bliver da spænende. Laughing out loud

Like 0 kan lide
Top

Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

Jeg kommer også forbi og glæder mig til at se det flotte anlæg. Jeg regner med at være der ved middagstid, da der også gerne skulle være tid til et besøg i den nye butik i Næstved, når man nu alligevel er på de kanter....

Vi ses... Smile

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

Jeg regner også med at komme, nok omkring kl. 11, dog med forbehold indtil videre. Glæder mig til at se det flotte anlæg som vi vist alle kender ret godt fra billeder osv. men det er nu ikke det samme som at se det selv Smile

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.104

PB  Blog  Hjemmeside

Ligesom i andre håber jeg også på at kunne nå det - og det vil i givet fald også blive sidst på formiddagen.

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

Lækkert anlæg, det må man sige Shock Har fået en del inspiration, som jeg forhåbentligt kan overføre til mit eget anlæg, dog i noget mindre målestok.

Rart at se jer alle igen, og et par nye Smile Desværre mødte jeg ikke Occam, det må blive en anden gang.

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

MY1146

Studerende

Indlæg: 56

PB

Hej,

Ja, må tilstå at jeg også var dernede sammen med 3 andre bekendte.

Tog 115 billeder af anlægget, men da NMJK fører en politik om ikke at misbruge billeder fra deres anlæg, vil jeg ikke oploade nogen.

Da de egentlig kun er taget med hensyn til eget brug. Laughing out loud

__________________

MVH.
Kristian Koldsøe

Like 0 kan lide
Top

Picture

ka-modeltog.dk

Indlæg: 147

PB

Hej ja det var da en fin bane og rigtig hyggeligt at hilse på, nogle af dem man skriver sammen med. en rigtig god dag syntes jeg.

kim Laughing out loud

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"Dennis TR" skrev:
Rart at se jer alle igen, og et par nye Smile Desværre mødte jeg ikke Occam, det må blive en anden gang.

Selv tak Dennis, jeg tror Occam udeblivelse, ligger i klubbens foto politik, Occam er kendt for at skrive om disse besøg, og lægge billeder der til, men svært ved Næstved klubben... men kunne havde været rart at møde manden bag Danmarks bedste modeljernbane blog Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

Hej allesammen

Jeg nåede frem til Næstved Modeljernbaneklub i går, og nød synet. Smile Jeg fandt jer desværre ikke, så det må blive næste gang... Måske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... Smile :-)

Jeg har skrevet om besøget i klubben og senere på Næstved og Holme Olstrup station her:

http://www.mj-blog.dk/2007/06/baneboerstedag-og-stationsbesoeg/

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"Occam" skrev:
Hej allesammenMåske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... Smile :-)

Tja hvorfor ikke, Laughing out loud jeg fik lavet denne t shits af samme åresag

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

"Occam" skrev:
Jeg nåede frem til Næstved Modeljernbaneklub i går, og nød synet. Smile Jeg fandt jer desværre ikke, så det må blive næste gang... Måske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... Smile :-)

Glimrende ide. Peter har åbenbart allerede tænkt den tanke Smile

Har læst din beretning. Vi var et par stykker her fra sporskiftet som også så det vildfarne lyntog som du skriver om i artiklen, så vi var altså i rummet samtidigt Wink

PS: Husk at nmjk ikke er glad for at se billeder fra deres anlæg andre steder end på deres egen hjemmeside :?

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Occam

Indlæg: 583

PB  Hjemmeside

"Dennis TR" skrev:
Har læst din beretning. Vi var et par stykker her fra sporskiftet som også så det vildfarne lyntog som du skriver om i artiklen, så vi var altså i rummet samtidigt Wink
Wow, så tæt på, og alligevel så langt fra.. Smile Det kunne være vi skulle aftale et tidspunkt og sted ved næste lejlighed, som vel er efterårets hobbymesse?
"Dennis TR" skrev:
PS: Husk at nmjk ikke er glad for at se billeder fra deres anlæg andre steder end på deres egen hjemmeside :?

Ja, det hører jeg. Siden på deres hjemmeside virker dog ikke i Forefox, så jeg har ikke læst nærmere om det. Men de har vel næppe noget imod gratis rosende omtale af deres arrangement...?

__________________

Med venlig hilsen
- Occam

Like 0 kan lide
Top

Picture

tmjbk

Gårdmand

Indlæg: 462

PB  Blog

"Killerp" skrev:
"Occam" skrev:
Hej allesammenMåske skulle jeg lave en MJ-blog-hat, så jeg er nemmere at se... Smile :-)
Tja hvorfor ikke, Laughing out loud jeg fik lavet denne t shits af samme åresag

Det kun være at vi skal havde lavet nogle T shits hvor der stå sporskifte samt kalde navn en ide måske eller ?????

__________________

Mvh Allan 

Modeltog med slæbesko

 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.104

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Occam.

"Occam" skrev:
Wow, så tæt på, og alligevel så langt fra.. Smile

Det er da Peter, der står i forgrunden på det første billede i din blog. Laughing out loud

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

Næ do lars, 1 billed hos Occam, indenholder Allan , Dennis og Per bagerst.... Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Næ Lars ... det er nu Allan "tmjbk" og bag ham er Dennis TR og jeg igang med at fotografere (men det skal man nu vide for at kunne se). Wink

MVH:Per

Redigeret: Peter kom først med rettelsen. Damn ... ikke nok med at han bygger 4 anlæg mens jeg forsøger at sætte to R9-skinner sammen, men han når også at svare først.

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars Skjærlund

Rødovre

Webmaster

Indlæg: 4.104

PB  Blog  Hjemmeside

Ups - sorry til alle - det er helt rigtigt - øh - øv! :oops:

__________________

MVH
Lars

Like 0 kan lide
Top

Picture

killerp

Fotograf

Indlæg: 2.238

PB  Hjemmeside

"PerOlsen" skrev:
Redigeret: Peter kom først med rettelsen. Damn ... ikke nok med at han bygger 4 anlæg mens jeg forsøger at sætte to R9-skinner sammen, men han når også at svare først.

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

__________________

Peter

Gavflaben fra Falster

(Falsterbanen)

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

"Occam" skrev:
"Dennis TR" skrev:
PS: Husk at nmjk ikke er glad for at se billeder fra deres anlæg andre steder end på deres egen hjemmeside :?
Ja, det hører jeg. Siden på deres hjemmeside virker dog ikke i Forefox, så jeg har ikke læst nærmere om det. Men de har vel næppe noget imod gratis rosende omtale af deres arrangement...?

I min firefox kører deres side glimrende. Har du opdateret til version 2 :?: Tror nu ikke de har noget imod rosende omtale. Det ville i hvert fald være mærkeligt.

Hmmmmm.... Sidder lige og kigger på første billede i din beretning igen. Havde godt nok set at Allan var forrest, men havde sgi ikke luret at det var mig selv og Per som stod bag ham :oops: Det første man blir blind på er øjnene.....

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Picture

PerOlsen

Indlæg: 2.070

PB  Blog

Så håber jeg da, at der er ATC på S-togene. Wink

MVH:Per

__________________

Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.

Udvikler af http://www.jernbanebasen.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

DennisTR

Lokomotivfører

Tølløse

Indlæg: 1.132

PB  Blog  Hjemmeside

"PerOlsen" skrev:
Så håber jeg da, at der er ATC på S-togene. Wink

Nope, der er HKT, og det er næsten det samme men et noget ældre system, så ingen problemer her Wink

__________________

Hilsen Dennis

Mit anlæg under opbygning, besøg min blog http://www.sporskiftet.dk/blogs/dennistr

DSB strækning og privatbane, H0 epoke III, Tillig Elite code 83 og Roco LINE.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.