Indmeldt: 19. nov 2007 Indlæg: 246 Geografisk sted: Almind
Skrevet: 12 mar 2010 21:37 Emne: HP TouchSmart PC
Jeg går og overvejer at købe en HP TouchSmart PC til mit hjem, er der nogen som har nogen erfaring med denne PC, gode eller dårlige ???
domino
Brian _________________ Nippon Model Railroad Society.
Kinesisk H0(Eneste i DK)
Japansk Spor N (Eneste i DK)
Digital og analog.Kato Unitrack.PIKO
Rullende materiel er Japansk og kinesisk, samt lidt US.
Indmeldt: 08. apr 2009 Indlæg: 726 Geografisk sted: Århus HO Epoke III -IV.Dansk 2 skinne Digital.
Skrevet: 12 mar 2010 22:03 Emne: Re: HP TouchSmart PC
domino skrev:
Jeg går og overvejer at købe en HP TouchSmart PC til mit hjem, er der nogen som har nogen erfaring med denne PC, gode eller dårlige ???
domino
Brian
Jeg har lige erhvervet mig en HP Pavilion Entertainment 17,3 16.9 skærm det er noget der rykker,den fåes i tre udgaver jeg har den 2 største! den du overvejer er det med touchscreen hvor du berører skærmen i stedet for tasten! _________________ MVH
Jimmy G.
www.jimmyoldtimerstogside.dk
B&G Modeljernbaneklub:
http://www.bechers.dk/train/
Indmeldt: 19. nov 2007 Indlæg: 246 Geografisk sted: Almind
Skrevet: 12 mar 2010 22:06 Emne: Re: HP TouchSmart PC
jimmyoldtimer skrev:
domino skrev:
domino
Brian
Jeg har lige erhvervet mig en HP Pavilion Entertainment 17,3 16.9 skærm det er noget der rykker,den fåes i tre udgaver jeg har den 2 største! den du overvejer er det med touchscreen hvor du berører skærmen i stedet for tasten!
Ja, det er touch skærm, hvor hvis man vil, navigerer på skærmen , men der er også tastatur og mus med .
domino _________________ Nippon Model Railroad Society.
Kinesisk H0(Eneste i DK)
Japansk Spor N (Eneste i DK)
Digital og analog.Kato Unitrack.PIKO
Rullende materiel er Japansk og kinesisk, samt lidt US.
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum Du kan ikke downloade filer fra dette forum